تاریخ انتشار: 1398/12/16 16:19
مس کرمان به تعطیلات نمی‌رود؛
کد خبر: 68493

حسینی تمرکزش برای صعود را به رخ کشید/مس پیش به سوی تونل وحشت!

تیم فوتبال مس کرمان برخلاف دیگر تیم ها که تمرینات خود را تعطیل کردند همچنان به تمرینات خود ادامه ‌می‌دهد تا عزم خود را به رخ حریفان بکشد.
حسینی تمرکزش برای صعود را به رخ کشید/مس پیش به سوی تونل وحشت!

تیم فوتبال مس کرمان در این فصل که فراز و نشیب های زیادی داشته است و در طول فصل همیشه جز رتبه‌های پنجم و ششم بود حالا در هفته های پایانی موفق شد خود را به رتبه دوم برساند تا یکی از شانس های صعود به لیگ برتر باشد هر چند که سایه رقبای این تیم بسیار نزدیک است.

مس کرمان در این هفته های که رقابت های لیگ دسته یک یک به دلیل شیوع بیماری کورنا تعطیل شده است با نظر سرمربی خود تا ۲۵ اسفند ماه قرار است به تمرینات خود ادامه دهد،هر چند که این اتفاق خطرات بسیار زیادی را برای شاگردان مجتبی حسینی ایجاد می‌کند اما گویا حسینی در تلاش است تمرکز شاگردانش با رفتن به تعطیلات از دست نرود.

شاید این تعطیلات اجباری برای نارنجی پوشان یک فرصت محسوب شود به این علت که مس کرمان باید در این هفته ها وارد یک تونل وحشت و رقابت با تیم های بالانشین و قعرنشین می‌شد که حالا می‌توان با وجود این تعطیلی و کار کردن روی نقاط ضعف خود بیش از گذشته آماده شود.

مس کرمان در حالی که با صدر جدول شش امتیاز فاصله دارد اما تیم پایین دستی او تنها ۱ امتیاز با او فاصله دارد و هیچ گونه اطمینان خاطری از رتبه‌ی خود ندارد،کرمانی ها اگر موفق به شکست مس رفسنجان یک گام بزرگ برای صعود برداشته اند اما اگر در این دیدار امتیاز از دست دهند کارشان برای صعود بسیار سخت می‌شود.

*گزارش از امیرحسین نیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkdzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان-داماش گیلان؛حسینی تایم باز هم به داد مس می‌رسد/داماش در پی پایان دادن به ناکامی ها در کرمان

مس پذیرای اسطوره می‌شود؟!
بازگشت اسطوره نارنجی پوش به میادین؛

اعضای کمیته فنی مس کرمان معرفی شدند
از سوی مدیرعامل باشگاه ؛