تاریخ انتشار: 1398/12/21 00:10
هشدار سقوط برای انزلی چی ها؛
کد خبر: 68044

قوی سپید انزلی بالی برای پرواز ندارد!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با میانگین امتیازی کمتر از یک خطر سقوط را جدی تز از همیشه حس می‌کند.
قوی سپید انزلی بالی برای پرواز ندارد!

منصور قاسمی؛ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که از تیم های ریشه دار و قدیمی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود در این فصل هم در لسگ دشته یک موفق نشد در حد و اندازه‌های نامش باشد و حتی این روزها با خطر جدی سقوط به یک لیگ پایین تر هم دست و پنجه نرم می‌کنند.

قوی سپید انزلی که در این فصل قرار بود به مالکین جدید منتقل شود انواع و اقسام حواشی و اتفاقات پشت پرده هول محور این نقل و انتقال برای این تیم رخ داد تا در اواخر نیم فصل نخست این تیم به مثلث محبوب انزلی یعنی محمد احمدزاده،پژمان نوری و مازیار زارع منتقل شود،انتقالی که برای بسیاری جای تعجب داشت چرا در همان اول فصل رخ نداد!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی آنقدر در جذب بازیکنان ضعیف عمل کرده بود که احمدزاده هم در ابتدا موفق نشد همراه با این تیم امتیازات لازم را کسب کند تا بالاخره در تعطیلات نیم فصل و با توجه به حل مشکل پنجره نقل و انتقالاتی سفید پوشان موفق شدند تعدادی بازیکن باتجربه را جذب این تیم کنند تا قوی سپید در نیم فصل دوم از قعر جدول فاصله بگیرد.

در نیم فصل دوم ملوانان نتایج خوب و قابل قبولی را موفق شدند کسب کنند هر چند که در برهی دیدارهای خانگی چندین امتیاز را از دست دادند تا قوی سپید هم اکنون با میانگین امتیازی کمتر از ۱   با ۲۴ امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار بگیرد هر چند که نتیجه دیدار تیم های استقلال خوزستان و ملوان همچنان به دلیل ترک زمین تیم ملوان مشخص نشده است.

سفید پوشان انزلی در حالی که تنها هشت بازی تا انتهای فصل برای جبران نتایج فرصت دارند اما باید به این نکته توجه داشته باشند که آنقدر در نیم فصل نخست امتیاز از دست داده‌اند که دیگر جای خطا برای این تیم باقی نمانده است و اگر این تیم کمی در امتیاز گیری دجار لغزش شود شاید قوی سپید انزلی دیگر بالی برای پرواز نداشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdbkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ دسته یک معرفی شد+پوستر
با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی؛