تاریخ انتشار: 1398/12/21 00:18
کد خبر: 68043

حمله مجازی مهاجم چوکا به هواداران / چوکا بزرگ‌تر ندارد!

پس از منتشر شدن فیلم رقص بازیکنان چوکا تالش توسط پیج های هواداری این باشگاه یکی از بازیکنان این تیم در متنی تند به هواداران این باشگاه حمله کرد.
حمله مجازی مهاجم چوکا به هواداران / چوکا بزرگ‌تر ندارد!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال چوکا تالش که از حمایت بسیار مطلوب مالی برخوردار است این فصل با هدایت فرشاد پیوس عملکرد خوبی در لیگ دسته دوم از خود ثبت کرده است.

از ابتدای فصل فیلم های زیادی از شادی و رقص بازیکنان چوکا در فضای مجازی پخش شده است، این اتفاق تا جایی ادامه پیدا کرد که باشگاه گیلانی را به تیتر یک شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است، البته این موضوع انتقاد برخی از فوتبال دوستان گیلانی را به‌همراه داشته است.

شب گذشته پیج های هواداری چوکا با منتشر کردن فیلم رقص تعدادی از بازیکنان این تیم از شرایط روحی آن‌ها تعریف کردند اما حامد عظیمی مهاجم سبزپوشان در اقدامی عجیب متنی بر علیه هواداران چوکا منتشر کرد، عظیمی در این متن به صورت بسیار شدید از هواداران چوکا انتقاد کرده است.

پس از این اتفاق هواداران چوکا به صحبت های وی واکنش نشان دادند، تالشان از برخورد این بازیکن به شدت خشمگین هستند و از مدیران باشگاه درخواست برخورد با وی را دارند، هواداران چوکا بر این باورند که اگر با عظیمی برخورد سختی صورت نگیرد شان و منزلت آن ها پایین خواهد آمد.

هواداران خشمگین تالشی اعتقاد دارند مهاجمی که از ابتدای فصل تنها دو گل به‌ثمر رسانده است و بهترین شرایط مالی را در باشگاه داشته خود باید مورد نقد قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlazz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکان هدایت چوکا به رخچکا سپرده شد!

شهرداری در اندیشه برد /خوشه مصمم برای بیشتر کردن اختلاف
پیش بازی شهرداری همدان - خوشه طلایی ساوه