تاریخ انتشار: 1398/12/22 14:34
محمد علی نژاد:
کد خبر: 67896

امیدوارم صعود دیگری را با آلومینیوم اراک تجربه کنم/تمام تیم برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنند

هافبک تیم آلومینوم اراک گفت:امیدوارم در این فصل هم همراه با آلومینیوم اراک صعود به لیگ برتر را تجربه کنم.
امیدوارم صعود دیگری را با آلومینیوم اراک تجربه کنم/تمام تیم برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنند

محمد علی نژاد در گفت و گوی با خبرنگار فرتاک ورزشی،اظهار داشت:در این فصل همچون سالهای گذشته که سعی کردم در تیم های مدعی حضور داشتم تصمیم به انتخاب تیم خوب آلومینوم اراک کرفتم.

وی افزود:شهر اراک در این سالها همیشه در لیگ دسته یک حضور داشت و موفق به صعود لیگ برتر نشده بود اما در این فصل عزم بسیاری جزم شده است تا این تیم بالاخره به رقابت های لیگ برتر صعود کند،از بازیکنان با تجربه‌ی بومی گرفته که در این فصل به این تیم پیوستن تا مسئولین و مدیران باشگاه همگی برای بک هدف می‌جنگیم.

هافبک تیم آلومینیوم اراک گفت: در ابتدا با محمود فکری کار خود را شروع کردیم و همینجا باید از او تشکر کنم که زحمات بسیاری برای تیم کشید اما خب بنا به دلایلی ایشان دیگر در کنار ما باقی نماند تا رسول خطیبی از مربیان با تجربه و کاربلد لیگ برتری به ما اضافه شود تا کار نیمه تمام خود را به اتمام برسانیم.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی برای خوشحالی هواداران این تیم است،اظهار داشت:متاسفانه شرایطی بر کشور حاکم شد که رقابت های لیگ دسته یک تعطیل شد تا فعلا بازیکنان به استراحت بپردازند و شپس با تصمیم کادر فنی تمرینات جدی خود را از سر می‌گیرم تا به هدف خود برسیم.

وی خاطر نشان کرد:امیدوارم در سال ۹۹ تمامی مردم کشورم در آرامش به سر ببرند و این بیماری هم برای همیشه سایه‌اش را از کشور ما کم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dyyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک-استقلال خوزستان؛شاگردان فکری در اندیشه صدر‌نشینی/باقری نیا دنبال فرار از چهارمین شکست