تاریخ انتشار: 1398/12/23 17:26
بازیکن شهرداری ماهشهر در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 67799

طاحونی : مسئولین اگر حمایت کنند شهرداری لیگ یکی خواهد شد / هواداران ماهشهری برای ما سنگ تمام گذاشتند

بازیکن شهرداری ماهشهر گفت : از مسئولین ماهشهر انتظار حمایت داریم، شهرداری توانایی صعود به لیگ آزادگان را دارد‌.
طاحونی : مسئولین اگر حمایت کنند شهرداری لیگ یکی خواهد شد / هواداران ماهشهری برای ما سنگ تمام گذاشتند

 امیرحسین طاحونی بازیکن تیم لیگ دویی شهرداری ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : اولین فصلی است که در لیگ دسته دوم بازی می‌کنم و میتوانم بگویم تفاوت زیادی بین لیگ یک و لیگ دو وجود ندارد، تیم ها شرایط فنی خوبی دارند و شاهد بازی های باکیفیتی هستیم.

طاحونی در ادامه بیان کرد : از روز نخست برای صعود به ماهشهر آمدم و پس از شروع تمرینات شاهد انگیزه بالای تمام بازیکنان بودم و آن‌جا مطما شدم که این تیم با کادرفنی خوبی که دارد صعود خواهد کرد، تیم ما رفته رفته به بالای جدول نزدیک شد و با این روند در صورت حمایت بیشتر مسئولین قطعا به لیگ آزادگان صعود خواهیم کرد.

وی افزود : کادرفنی به صورت ویژه برای بازیکنان تمریناتی تدارک دیده است و ما به صورت انفرادی در حال تمرین کردن هستیم تا بتوانیم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم، درباره هواداران شهرداری باید بگویم که آن ها برای تیم سنگ تمام گذاشتند و تمام اعضای تیم برای شادی آن ها تلاش خواهند کرد.

امیرحسین طاحونی در پایان گفت : امیدوارم مردم به سلامتی خود فکر کنند و برای حفظ سلامتی خانواده ها در منزل بمانند، قطعا این بیماری نابود خواهد شد ولی باید به فکر قطع زنجیره انتقال آن بود و با در منزل ماندن این زنجیره قطع خواهد شد.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486ydw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین برد تاریخ مس نوین مقابل سردار بوکان / گلزنی مس پس از 800 دقیقه