تاریخ انتشار: 1398/12/23 17:33
اختصاصی/احسان پیرهادی:
کد خبر: 67797

سرخ‌پوشان همراه با این کادر حرف های زیادی برای گفتن دارد/سال پیش رو انشاالله با آرامش برای مردم همراه باشد

هافبک تیم سرخ‌پوشان پاکدشت گفت: تیم سرخ‌پوشان با این کادر فنی و مدیریتی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
سرخ‌پوشان همراه با این کادر حرف های زیادی برای گفتن دارد/سال پیش رو انشاالله با آرامش برای مردم همراه باشد

احسان پیرهادی هافبک تیم سرخ‌پوشان پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت:در این فصل نیم فصل نخست را همراه با تیم سپیدرود رشت بودم که متاسفانه مشکلات مالی فراوان این تیم علی رغم اینکه حاضر شده بودم بسیاری از مبلغ قرارداد خود را ببخشم مانع از ادامه حضورم در این تیم شد تا با یک انتخاب خوب راهی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت شوم.

وی افزود:فوتبالیست در ابتدا باید ذهنی آزاد و بدون دغدغه داشته باشد که خدا رو شکر در باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت با توجه به حضور آقای رضا عنایتی و مالکین تیم از نظر مالی بازیکنان بدون استرس تنها به فوتبال خود می‌پردازند و تا به اینجا هم موفق شدیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

هافبک سرخ‌پوشان پاکدشت گفت:تیم ما همچنان روی کاغذ شانس صعود دارد اما اگر همین کادر مدیریتی و فنی از روز اول در اینجا حضور داشتند قطعا الان برای صعود می‌جنگیدیم اما در حال خاضر شرایط به گونه‌ای است که در تلاش هستیم با بهترین رتبه لیگ را به پایان برسانیم.

پیرهادی خاطر نشان کرد: سال ۹۸ متاسفانه حامل مشکلات فراوان اقتصادی،زلزله،سیل و در این اواخر بیماری بود که همچنان درگیرش هم هستیم وامیدوارم با کمک خداوند در سال ۹۹ مردم کشورم در آرامش کامل زندگی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oyay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روند رو به رشد سرخپوشان پاکدشت/ عنایتی خودش را ثابت کرد