تاریخ انتشار: 1398/12/24 12:58
اختصاصی/محمد پور محمد:
کد خبر: 67705

امیدوارم با قهرمانی کار خود را به اتمام برسانیم/تعطیلی مسابقات به ضرر ما شد

کاپیتان مس رفسنجان گفت: امیدوارم با قهرمانی پاسخ محبت هواداران را بدهیم.
امیدوارم با قهرمانی کار خود را به اتمام برسانیم/تعطیلی مسابقات به ضرر ما شد

محمد پور محمد کاپیتان مس رفسنجان اظهار داشت:شرایط این فصل مس رفسنجان همانطور که همه مطلع هستند با آمدن آقای ربیعی خوب است و خدا رو شکر در صدر جدول رقابت ها هم قرار گرفته‌ایم و امیدوارم در پایان فصل هم با همین رتبه کار خود را به اتمام برسانیم.

وی افزود:من در ابتدای فصل با تیم گل گهر سیرجان قرارداد امضا کردم ولی به دلایلی با این تیم فسخ قرارداد کردم و با توجه به صحبت هایی که با آقای ربیعی داشتم به تیم مس رفسنجان ملحق شدم و از این انتخاب هم بسیار راضی هستم.

پورمحمد در ادامه گفت:هم اکنون شریط تیم با کمک مسئولین تیم و تلاش های شبانه روزی کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب است و باید از تماشگران تیم هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که تا به اینجای فصل حامی ما بوده‌اند و امیدوارم با قهرمانی پاسخ محبت های آن ها را بدهیم.

کاپیتان مس رفسنجان اظهار داشت:تعطیلی مسابقات متاسفانه به ضرر ما شد ولی در شرایط فعلی این اتفاق به نفع سلامتی بازیکنان و تیم ها بود ولی در حال حاضر به تمرینات خود ادامه می‌دهیم تا به زودی تاریخ جدید شروع مسابقات اعلام شود.

وی خاطر نشان کرد: سال ۹۸ برای من همراه روزهای خوبی بود که در تیم های مس کرمان و رفسنجان برای من گذشت و خاطرات خوبی برایم رقم خورد و آرزویم در سال ۹۹ این است که برای سومین بار کاپ قهرمانی را بالای سر ببرم و همچنین آرزوی سلامتی برای تمام مردمان کشورم دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amegy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسیر حواشی ناجوانمردانه مجتبی حسینی نمی‌شویم/مسابقه سال گذشته مقابل گل‌ریحان در کرج را فراموش نکردیم!