تاریخ انتشار: 1398/12/25 08:41
بازیکن استقلال ملاثانی در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 67627

مشایی زاده : پس از ۱۵ سال از فولاد جدا شدم/در صورت حمایت مسئولین صعود خواهیم کرد

بازیکن استقلال ملاثانی گفت:امیدوارم مسئولین در ادامه حامی تیم باشند تا به هدف اصلی خودمان یعنی صعود به لیگ آزادگان برسیم.
مشایی زاده : پس از ۱۵ سال از فولاد جدا شدم/در صورت حمایت مسئولین صعود خواهیم کرد

ولید مشایی زاده بازیکن تیم لیگ دویی استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت:وضعیت بحرانی و شرایط بدی برای همه پیش آمده که باید با کمک هم و ماندن در خانه زنجیره‌ انتقال این ویروس را قطع کنیم، لیگ دسته دوم نیز در شرایط فوق‌العاده حساسی قرار داشت اما در این شرایط بهترین تصمیم تعطیلی لیگ بود.

وی افزود:از زحمات مدیریت، سرمربی محترم تیم و دیگر اعضای کادرفنی تشکر میکنم، تیم استقلال ملاثانی سال گذشته در لیگ دسته سوم به همت بازیکنان بومی به دسته بالاتر صعود کرد، تیم هایی که معمولأ برای اولین بار در لیگ جدید حضور دارند، توانایی رقابت با تیم های بالای جدول را ندارند، ابتدای فصل تقریبأ اکثر افراد استقلال را یکی از مدعیان سقوط می‌دانستند ولی خداراشکر همه دست به دست هم دادند و با برنامه ریزی آقای هرمزی بهترین نتایج را بین شش تیم خوزستانی لیگ کسب کردیم.

مشایی زاده گفت:استقلال ملاثانی با دست خالی ۱۸ هفته صدرنشین بوده است، این نتایج فراتر از انتظار بوده و من فکر میکنم اگر لیگ تعطیل نمیشد پیش از سال جدید با صدرنشین شدن به مردم ملاثانی و خانواده های خودمان عیدی می‌‌دادیم.

بازیکن استقلال ملاثانی در ادامه بیان کرد:تیم ما نیم فصل اول قهرمان شده بود و طبیعتا تیم قهرمان بازیکنانش خواهان و هوادار پیدا میکنند، این یک اتفاق طبیعی است به همین دلیل نیز تعدادی از بازیکنان اصلی تیم از جمع ما جدا شدند، اما با تلاش بازیکنان و برنامه کادرفنی روند خوب استقلال ادامه داشت.

وی افزود : من پس از ۱۵ سال از فولاد خوزستان جدا شدم و به ملاثانی آمدم تا برای موفقیت این تیم تلاش کنم، وظیفه ما جنگیدن برای نام ملاثانی است اما مسئولین نیز باید از این مجموعه حمایت کنند، واقعا شرایط بسیار دشوار شده است امیدوارم مسئولین در ادامه حامی تیم باشند تا به هدف اصلی خودمان یعنی صعود به لیگ آزادگان برسیم.

مشایی زاده در پایان گفت:شرایط خیلی بدی پیش آمده و روز به روز هم شرایط بدتر می‌شود بهترین کار ممکن در خانه ماندن و تعطیلی تمرینات است، باید به یکدیگر کمک کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486ybk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرمزی:بازی برابر شهید قندی یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود / با تمام قوا به دیدار خیبر خواهیم رفت

ملک : برای صعود هم قسم شده‌ایم/حساسیت مسابقات بالا خواهد رفت
دروازه‌بان خیبر خرم‌آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی: