تاریخ انتشار: 1398/12/26 18:19
اختصاصی/وحید عزیزی:
کد خبر: 67459

بازگشت آقای عاشوری شوک مثبتی به تیم بود/تعطیلات لیگ به ضرر تیم ما بود اما سلامت بازیکنان مهم تر است

کاپیتان خوشه طلایی ساوه گفت: باشگاه با بازگشت آقای عاشثری شوک مثبتی به تیم داد.
بازگشت آقای عاشوری شوک مثبتی به تیم بود/تعطیلات لیگ به ضرر تیم ما بود اما سلامت بازیکنان مهم تر است

وحید عزیزی کاپیتان تیم خوشه طلایی ساوه در کفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی،اظهار داشت:سال ۹۸ برای شخص خودم و مجموعه خوشه طلایی بود به دلیل اینکه در ابتدای سال هکراه با این تیم به رقابت های لیگ دسته یک صعود کردیم و هم اکنون نیز در کورس صعود به لیگ برتر حضور داریم.

وی افزود:سال نخست برای هر تیمی که به یک لیگ بالاتر صعود می‌کند سخت است شما اگر نتایج تیمهایی که فصل گذشته از لیگ دو به لیگ یک صعود کردند را در این فصل و فصول گذشته دنبال متوجه کار بزرگ تیم خوشه طلایی ساوه خواهید شد و در حال حاضر با توجه به نتایجی که کسب کرده‌ایم تمامی تیم ها به ما احترام ‌می‌گذارند.

کاپیتان تیم خوشه طلایی ساوه گفت:متاسفانه در اواسط نیم فصل دوم مصدومیتی برای من رخ داد که خدت رو شکر در حال حاضر این مصدومیت به اتمام رسید و با صد درصد توان در حال تمرین کردن هستم و خدا رو شکر تعطیل مسابقات هم برای اینکه من زودتر به حالت آرمانی برگردم به من کمک کرد.

عزیزی در مورد بازگشت محسن عاشوری اظهار داشت:آقای عاشوری یکی از مربیان فنی و با شخصیت فوتبال ایران هستند و تمام مجموعه خوشه طلایی ساوه  ایشان را دوست دارند و با رفتنشان همگی از این اتفاق ناراحت شدیم اما باشگاه با بازگشت ایشان شوک مثبتی به تیم داد و همگی از این اتفاق خوشحال شدند و هم قسم شدیم کار نیمه تمام خود را با ایشان تمام کنیم.

عزیزی با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تیم خوشه طلایی ساوه بود،اضافه کرد:سلامتی انسان از هر پیروزی و موفقیتی بالاتر است و الان هم همگی از این تعطیلات راضی هستند.

کاپیتان خوشه طلایی ساوه خاطر نشان کرد:سال ۹۸ از نظر فوتبالی برای من بسیار خوب بود به دلیل اینکه با کمک هم تیمی هایم موفق شدم رکورد کلین شیت در ایران را بشکنم و همچنین به رقابت های لیگ دسته یک صعود کنیم،آرزویم در سال ۹۹ این است که مردم کشورم در سلامتی به سر ببرند و از شر این ویروس راحت شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwroa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پر هوادارترین تیم فوتبال رقابت های لیگ دسته یک انتخاب می‌شود
با همکاری مخاطبین فرتاک ورزشی؛