تاریخ انتشار: 1398/12/29 13:54
محسن آقایی:
کد خبر: 67192

شخصیت تیمی خوبی برای خود ساخته‌ایم/هدفمان تنها بقا در رقابت ها نیست

مدافع تیم رایکا بابل گفت:هدمان تنها بقا در لیگ نیست و سعی داریم به رتبه های بهتری دست پیدا کنیم.
شخصیت تیمی خوبی برای خود ساخته‌ایم/هدفمان تنها بقا در رقابت ها نیست

محسن آقایی مدافع رایکا بابل در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت:من در ابتدای فصل با تیم ماشین سازی تبریز قرارداد بستم اما بنا به دلایلی از این تیم جدا شدم و با صحبت هایی که با مسئولان باشکاه رایکا بابل داشتم به این تیم پیوستم.

وی افزود:خدا رو شکر از عملکرد خودم در این فصل همراه با تیم رایکا بابل راضی هستم و امیدوارم در آینده برای تیمم مثمر ثمر باشم.

 مداف رایکا بابل گفت:شرایط رایکا در چند هفته‌ی پایانی چه از لحاظ فوتبالی و نتیجه بهتر شده است و برخلاف نیم فصل نخست که در کسب نتیجه ناکام بودیم پیشرفت کرده‌ایم و تمامی بازیکنان به خودباوری لازم رسیدند تا تیم را در رقابت های لیگ دسته یک نگه داریم و مطمعن هستم اگر مشکلات مالی تیم مرتفع شود در پایان لیگ رتبه‌ی خوبی می‌توانیم داشته باشیم.

آقایی در ادامه افزود:با آمدن رحمان رضایی شوک مثبتی به تیم وارد شد و یک شخصیت تیمی خوبی برای خودمان ساختیم که نتیجه آن هم کسب نتایج خوب بود و قطعا در آینده همراه با ایشان نه تنها به فکر بقا بلکه به فکر کسب رتبه های بهتر در جدول هستم.

وی خاطر نشان کرد:آرزو میکنم در سال جدید همراه با تیم رایکا موفق باشم و مردم کشورمان هم از شر ویروس کرونا رها شوند،امیدوارم تیم رایکا در سالهای بعد بتواند با وجود هوادارای پرشور بابل، به لیگ برتر صعود کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdv7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوئیز: برای قهرمان شدن در لیگ اروپا باید قدم به قدم پیش برویم