تاریخ انتشار: 1399/01/03 12:54
کد خبر: 67051

رحمتی: از بیرون فکر می‌کنند اینجا باشگاه رئال است

کیانوش رحمتی به انتقاد از وضعیت باشگاه گل ریحان پرداخت و خواستار توجه بیشتر مسوولان به این موضوع شد.
 رحمتی: از بیرون فکر می‌کنند اینجا باشگاه رئال است

 هافبک سابق استقلال که اکنون به عنوان عضو کادرفنی گل ریحان در این تیم حضور دارد، در خصوص مشکلاتی که این باشگاه پشت سر می‌گذارد، گفت: نیم فصل اول را خیلی خوب شروع کردیم و هماهنگی خیلی خوبی  مابین باشگاه، کادر و بازیکنان بود و مشخصه آن نیز بازی‌های خوبمان و نتایج فوق‌العاده ما بود که به صدرجدول نیز رسیدیم. نزدیک به نیم فصل دوم شدیم و باشگاه دچار یک سری مشکلات شد. پارسال یک موسسه خاصی بحث اسپانسری این باشگاه را داشت که ظاهرا امسال اسپانسر این تیم نشدند و هرچه به بازی‌ها نزدیک‌تر شدیم شرایط سخت‌تر شد و از آنجایی که مباحث مالی از بالا تامین نشده بود، مدیرعامل باشگاه نیز مجبور شده بود وعده و وعید بدهد.

وی در ادامه انتقاداتش گفت: بازیکنان انتظارات خاص خودشان را داشتند. از سه ماه گذشته کلا  ۵درصد دریافتی داشته‌ایم و نیم فصل دوم را نیز با برد شروع کردیم به امید اینکه طبق قرارداد، درصدها پرداخت شود که آن وعده‌ها عملی نشد و بچه‌ها این طرز تفکر در آنها به وجود آمد که شاید خود باشگاه نمی‌خواهد که صعود کند. این بی‌تفاوتی باشگاه در بین بازیکنان رخنه کرد و بازیکنان خواستار پاسخگویی مسئولین باشگاه بودند. از طرفی صحبت واگذاری باشگاه نیز مطرح شده بود درحالی که تمامی رقبای ما درحال برنامه‌ریزی بودند و هزینه کردند و بازیکنان لیگ برتری جذب کردند ولی ما درگیر این بودیم که هرطور شده بچه‌ها را دور هم جمع کنیم و به آنها انگیزه دهیم. یک مربی می‌تواند تا یک جایی تیم خود را جلو ببرد ولی تا وقتی مسائل مالی درست نشود، کار سخت‌تر می‌شود.

رحمتی در مورد افت گل ریحان در روزهای ابتدایی نیم فصل دوم و جا ماندن آنها از کورس صعود نیز گفت: سال ۹۸ کلا تمرکز را از تیم ما گرفت و حدود ۷،۸ هفته نتوانستیم نتیجه بگیریم. نمی‌خواهم همه چیز را بر روی مسائل مالی و مدیریتی بگذارم ولی بدانید که خیلی تاثیرگذار بود. در فوتبال اگر می‌خواهید صعود کنید باید انضباط مالی خوبی داشته باشید. همه از بیرون فکر می‌کردند گل ریحان، رئال مادرید ایران است. بروید از سازمان لیگ قراردادها را به صورت شفاف ببینید، فکر نکنم جزو هشت تیم پرهزینه لیگ بوده باشیم. حتی در یکی دو بازی خانگی به ما گفتند که شب قبل بازی اردو نداشته باشیم و ظهر بازی دور هم جمع شویم. من این موضوع را در سطح لیگ سه هم نمی‌بینم. بازی با ملوان این اتفاق برای ما رخ داد و اگر آن بازی را می‌بردیم، دوم جدول می‌شدیم.

وی در مورد جدایی خودش و اعضای کادرفنی هم توضیح داد: این مسائل روی کار فنی ما تاثیر گذاشت تا اینکه تیم را واگذار کردند و مالک جدید نیز سرمربی مد نظر خودش را آورد و ما از تیم جدا شدیم. زمانی که از تیم جدا شدیم ۲ امتیاز اختلاف داشتیم. تیم به کرمان رفت که صبح روز بازی متوجه شدند آن مالکیت مشکلات خاص خودش را دارد و آن بازی ۶ امتیازی را باختند و بعد از برگشت از سفر به کرمان، ۴ روز تمرینات تعطیل بود تا اینکه تیم به مالک اول فصل برگشت داده شد و ما مجددا به گل ریحان برگشتیم.

مربی گل ریحان در پایان گفت: معاون حقوقی باشگاه آقای حسنوند نیز چندی قبل مصاحبه داشتند و تاکید کردند که اسپانسر سال قبل، امسال دیگر در گل ریحان نیست و گفتند که دنبال واگذاری گل ریحان و مالک جدید برای این تیم هستیم. این یعنی اینکه شرایط تیمداری را ندارند و من حس می‌کنم که البرز نمی‌تواند برای کار کردن مناسب باشد. قبل از عید با باشگاه صحبت شد تا ۵ درصد به بازیکنان شب عید تزریق شود. همه بازیکنان شرایطشان سخت است و هیچ مبلغی به بازیکنان تاکنون داده نشده است. هر روزی که تمرینات تیم شروع شود، اگر قبل از آن درصدی پرداخت نشود حاضر به آمدن سر تمرینات نخواهیم بود. از دوست عزیزم آقای نصرتی هم می‌خواهم که از من ناراحت نشود ولی واقعا حس می‌کنم که در باشگاه هیچ عزمی برای پیشرفت و صعود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486pbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخنی با مالک جدید گل ریحان البرز؛ راه دور، مسیر ناهموار ولی امکانپذیر!
یادداشت سردبیر؛