تاریخ انتشار: 1399/01/09 17:32
بازیکن استقلال ملاثانی در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66711

بهوند : به لیگ یک صعود خواهیم کرد

 بهوند : به لیگ یک صعود خواهیم کرد

دانیال آراد بهوند بازیکن تیم لیگ دویی استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : سال ۹۸ سال بسیار خوبی برای استقلال ملاثانی بود، سالی با روند رو به رشد و سرشار از انگیزه در تیم، آقای هرمزی توانست تیم تازه لیگ دویی شده و کم آوزه استقلال ملاثانی را با هوش و زکاوت خود به یک ابر قدرت در لیگ دو تبدیل کند، همه صحبت از سقوط استقلال می‌کردند اما با ۱۸ هفته صدر نشینی رکورد جدیدی را در مسابقات لیگ دو در سال ۹۸ ثبت کردیم، مشکلات مالی فراوانی وجود دارد اما انشالله با این روند خوب به لیگ یک صعود خواهیم کرد.

وی افزود : تفاوت لیگ دو و لیگ سه را از حضور مربیان سرشناس کشور کسانی که چهره‌های یک فوتبال این مملکت هستند می‌شود فهمید، این مربیان تاثیر بسیار زیادی بر روی سطح مسابقات لیگ دو گذاشته‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که سطح این مسابقات چقدر از لحاظ فنی بالا و بسیار دشوار است‌.

بهوند در ادامه گفت : قطعا تعطیلی لیگ برای تیمی که روند رو به رشد ثابتی داشته است تاثیر زیادی دارد اما با برنامه ریزی انجام شده پس از مشخص شدن تعطیلی مسابقات برنامه تمرینی خوبی توسط کادر فنی به بازیکنان داده شده است که طبق آن تمرین می‌کنیم.

بازیکن استقلال ملاثانی تصریح کرد : بعید میدانم لیگ را با همین جدول به پایان برسانند، به علت این‌که انگیزه تیم داری تیم ها را برای ادامه این مسیر نابود می‌کند اگر این اتفاق رخ دهد برای لیگ جدید اکثر تیم ها ممکن است دچار مشکل اساسی شوند.

دانیال آراد بهوند در پایان گفت : تا به حال استقلال با بی مهری کامل مسئولین مواجه شده است اما شک نکنید با شروع مجدد مسابقات استقلال با دستان خالی به مسابقات لیگ دسته یک کشور صعود می‌کند.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwaav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آژیر قرمز برای کورد ها / آوالان با سرعت تمام به سوی قعر!

استقلال ملاثانی راهی لیگ دسته دوم کشور شد
با وجود باخت سنگین در بوشهر;

 عسکریان : دل ما برای فوتبال تنگ شده است / نباید جان مردم در خطر باشد
بازیکن شهرداری بم در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :