تاریخ انتشار: 1399/01/15 21:13
سرمربی شهرداری بم در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66166

البندی : هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است / بازی های زیبایی به نمایش گذاشته‌ایم

سرمربی تیم شهرداری بم گفت : تمام اعضای باشگاه معتقد هستند به لیگ دسته یک صعود می کنیم ما برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.
البندی : هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است / بازی های زیبایی به نمایش گذاشته‌ایم

اردشیر البندی سرمربی تیم لیگ دویی شهرداری بم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : همان طور که در جریان هستید بنده نیم‌فصل اول در بم حضور نداشتم، زمانی که  دوباره به شهرداری بازگشتم این تیم شرایط خوبی نداشت،  خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار داریم.

وی افزود : با توجه به شرایط اقتصادی کشور تیم ما شرایط مالی خوبی ندارد و برخلاف اکثر تیم ها بیشتر سفرهای تیم ما با اتوبوس انجام می شود امیدوارم مسئولین شهرداری بتوانند مشکلات مالی باشگاه را حل کنند این باشگاه در بالاترین سطح لیگ بانوان نیز تیمداری می‌کند که نشان از نگاه ویژه مسئولین باشگاه به رشته فوتبال دارد.

البندی در ادامه بیان کرد : شرایط جدول گروه ما بسیار نزدیک است تمام اعضای باشگاه معتقد هستند که این تیم به لیگ آزادگان صعود می کند، ما یک بازی بسیار مهم در مقابل شهرداری ماهشهر داریم که امیدوارم شرایط فوتبالی در آن بازی رقم بخورد، اگر پاس همدان نتیجه نگیرد قطعاً ما جایگاه پاس را به دست خواهیم آورد.

سرمربی شهرداری بم تصریح کرد :  تمام تیم ها زحمات بسیار زیادی کشیده اند با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده مسئولین برگزاری مسابقات با یک برنامه ریزی مناسب می‌توانند لیگ دسته دوم را به اتمام برسانند.

اردشیر البندی در پایان گفت : مطما هستم با همدلی مردم ایران از این شرایط عبور خواهیم کرد، بازیکنان با غیرت و تلاش خودشان بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارند امیدوارم مسئولین شهرداری بم در پنج هفته پایانی توجه ویژه‌ای به این بازیکنان داشته باشند تا در نهایت به هدف اصلی باشگاه برسیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8yn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری بم از این تیم جدا شد

اوضاع قمر در عقرب شاگردان البندی در جدول!
اختصاصی| هفت بازی، شش امتیاز؛