تاریخ انتشار: 1399/01/15 21:22
سرمربی ملی‌حفاری اهواز در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66164

جعفری‌پور: شروع سال ۹۸ برای ملی حفاری خوب بوده است / تا پایان بیماری نباید مسابقات برگزار شود

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز گفت : فوتبال وسیله‌ای برای انتقال سلامتی به مردم است و تا زمانی که این بیماری مهار نشود نمی توانیم سلامتی و نشاط را به مردم منتقل کنیم و برگزاری مسابقات در چنین شرایطی کار خوبی نیست.
 جعفری‌پور: شروع سال ۹۸ برای ملی حفاری خوب بوده است / تا پایان بیماری نباید مسابقات برگزار شود

امین جعفری پور سرمربی تیم لیگ دویی ملی حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : در سال ۹۸ به همراه ملی حفاری توانستیم از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کنیم، که شروع خوبی برای ما و ملی‌حفاری بوده است در دو هفته‌ای که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم نتایج خوبی کسب کردیم و توانستیم ملی حفاری را از انتهای جدول جدا کنیم.

وی افزود : از لحاظ فنی شرایط خوبی داشتیم که متاسفانه با به وجود آمدن این بیماری مسابقات تعطیل شده است، قطعاً سلامتی جامعه مهم‌تر از برگزاری مسابقات است، تا زمانی که خطر این بیماری کاملا از بین نرفته است نباید مسابقات آغاز شود، چون چیزی مهم‌تر از سلامتی مردم نیست.

جعفری پور تصریح کرد : تا به این لحظه ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی توسط باشگاه پرداخت شده است، قرار بود پیش از ایام نوروز مبلغی دیگر به بازیکنان پرداخت شود که با مشکلاتی که بیماری کرونا برای شرکت بوجود آورده است این اتفاق رخ نداد اما فکر می‌کنم طی یک یا دو هفته آینده این اتفاق رقم بخورد.

سرمربی ملی حفاری در ادامه بیان کرد : تیم های لیگ دو از نظم و مدیریت بهتری نسبت به تیم های لیگ دسته سوم برخوردار هستند در این لیگ شاهد کیفیت بالای بازیکنان و تیم ها هستیم، در گروه ما تیم چوکای تالش از هواداران پرشوری برخوردار است و این تیم فوتبال با کیفیتی نیز ارائه می‌کند که به نظر بنده چوکا شایستگی صعود را دارد اگر نگاهی به جدول مسابقات بیاندازیم متوجه نزدیکی سایر تیم ها در جدول می شویم، با توجه به این موضوع سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف قابل پیش‌بینی نیست.

جعفری پور در پایان گفت : ورزش و مخصوصاً فوتبال وسیله‌ای برای انتقال شادی و سلامتی به مردم یک جامعه است اگر قرار باشد مسابقه‌ای که برگزار شود باید در شرایط بسیار مناسب و دور از هر خطری برگزار شود تا شادی و سلامتی به مردم ایران منتقل شود.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6zll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بهوند : به لیگ یک صعود خواهیم کرد
بازیکن استقلال ملاثانی در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :

 عسکریان : دل ما برای فوتبال تنگ شده است / نباید جان مردم در خطر باشد
بازیکن شهرداری بم در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :