تاریخ انتشار: 1399/01/18 21:53
کد خبر: 65912

پیشنهاد مدیرعامل باشگاه مس کرمان در صورت تعطیلی لیگ برتر و لیگ یک

شاید در اواسط جدول بعضی تیم‌ها یکی دو پله ضرر کنند، ولی باید حق به حق‌دار برسد و پرسپولیس قهرمان شود. لیگ برتر سال آینده 18 تیمی شود و دو تیم مس کرمان و رفسنجان باید به لیگ برتر صعود کنند.
پیشنهاد مدیرعامل باشگاه مس کرمان در صورت تعطیلی لیگ برتر و لیگ یک

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در صورت تعطیلی ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، پیشنهاد خود را برای لحاظ جدول مسابقات این فصل ارائه کرد.

آقای محمود محمودی نیا در این باره گفت: بعد از تعطیلی تمرینات، سرمربی تیم بازیکنان را‌‌‌ زیر نظر دارد و برنامه تمرینی به آنها می‌دهد. در آخرین جلسه تمرین، بازیکنان را‌‌‌ وزن کردیم و در صورت اضافه وزن در شروع تمرینات، آن‌ها جریمه می‌شوند.

وی در خصوص تعویق یا تعطیلی کلی لیگ عنوان کرد: شرایط تیم قبل از تعطیل شدن لیگ خیلی خوب بود. ما در 7 هفته اصلاً نباختیم. برای تیم‌هایی که در اوج آمادگی هستند شرایط سخت است. بیشتر از یک ماه است تمرین نداشته‌ایم و در این موضوع ضرر می‌کنیم. شروع مسابقات در اختیار ما نیست و الان سلامتی از همه چیز مهم‌تر است.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان اظهار داشت: اگر شرایط قرار است ادامه‌دار باشد باید تصمیماتی گرفته شود که تیم‌هایی مثل ما که هزینه‌های زیاد و برنامه ریزی کرده‌اند متضرر نشوند. بیش از 75 درصد از لیگ انجام شده است. باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان با برنامه ریزی در صدر جدول هستند و قهرمانی حق مس رفسنجان است.

محمودی نیا تأکید کرد: امیدوارم تصمیمی اتخاذ شود که کسی ضرر نکند. ما هفته‌ها است در شرایط صعود قرار داریم. با برگزاری مجدد لیگ باز هم صعود می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص مشخص شدن قهرمان لیگ برتر گفت: در لیگ برتر هم بیشتر از 75 درصد بازی‌ها انجام شده است. شاید در اواسط جدول بعضی تیم‌ها یکی دو پله ضرر کنند، ولی باید حق به حق‌دار برسد و پرسپولیس قهرمان شود.  لیگ برتر سال آینده 18 تیمی شود و دو تیم مس کرمان و رفسنجان باید به لیگ برتر صعود کنند.

وی تصریح کرد: مس کرمان و رفسنجان از یک سیاست پیروی می‌کنند. اگر قهرمان مشخص نشود یک تصمیم را‌‌‌ می‌گیریم. ما در هندبال هم قهرمان هستیم. باید تکلیفمان را‌‌‌ بدانیم. اگر قهرمان مشخص نشود، دیگر نمی‌توانیم سرمایه گذاری کنیم. باید حق ما دو باشگاه را‌‌‌ بدهند و قهرمانی مطالبه ما است.

محمودی نیا عنوان کرد: ما یک ورزشگاه 30 هزار نفری ساخته‌ایم و 200 میلیارد تومان هزینه شده است. اگر در لیگ برتر حاضر شویم این ورزشگاه به دیگر ورزشگاه‌های مدرن کشور اضافه می‌شود، در غیر این صورت فوتبال کشور متضرر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص مبارزه این باشگاه با ویروس کرونا اظهار داشت: ما از لحاظ نیروی انسانی و خرید تجهیزات کمک‌هایی کرده‌ایم تا مردم در سلامتی کامل به سر ببرند و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس از بین برود. به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی خسته نباشید می‌گوییم که تمام تلاششان را‌‌‌ برای سلامتی مردم انجام می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrmp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدون اینکه کاندیدا باشم مدیرعامل مس کرمان شدم / پای مجتبی حسینی ایستادیم