تاریخ انتشار: 1399/01/23 12:57
سرمربی شهرداری بندرعباس در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 65569

باعثی : در شرایط بدی مسئولیت قبول کردم/ الان در جمع مدعیان هستیم، تعطیلی به ضرر ما شد

سرمربی شهرداری بندرعباس گفت : پیش از تعطیلی لیگ روند بسیار مناسبی داشتیم قطعاً این تعطیلی به نفع تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نبوده است.
باعثی : در شرایط بدی مسئولیت قبول کردم/ الان در جمع مدعیان هستیم، تعطیلی به ضرر ما شد

ابراهیم باعثی سرمربی تیم لیگ دویی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت :  مسئولیت فنی شهرداری را در حالی قبول کردم که با چهار امتیاز در جمع قعر نشینان لیگ دست دوم حضور داشت، خدا را شکر با تلاش تمام عوامل باشگاه توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و حال جزو یکی از مدعیان صعود هستیم.

وی افزود : یکی از نکات مثبت لیگ دست دوم نظم برگزاری بازی ها و کیفیت داوری ها بوده است، در گروه ما تیم‌های بسیار خوبی حضور دارند که سطح فنی و کیفی مسابقات با حضور این تیم ها بالا رفته است، با توجه به شرایط امتیازی جدول چیزی برای سقوط یا صعود در جدول مشخص نیست نمی توانیم بگوییم که تیمی قطعاً صعود خواهد کرد‌.

باعثی در ادامه بیان کرد : قطعاً فوتبال برای ما ارزش زیادی دارد اما ارزش آن از جان انسان‌ها بالاتر نیست در شرایطی که برگزاری مسابقات می تواند به ورزشکاران و مردم ضربه ای وارد کند نباید مسابقات برگزار شود، مسئولین فدراسیون با در نظر گرفتن شرایط کشور باید تصمیم مناسبی بگیرند.

سرمربی شهرداری بندرعباس در ادامه گفت :  پیش از تعطیلی لیگ شرایط بسیار خوبی داشتیم و نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده بودیم، این تعطیلی به نفع تیم بندرعباس نیست اگر لیگ ادامه پیدا کند و ما بتوانیم همچون گذشته روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و در صورت لغزش حریفان احتمال صعود ما به لیگ آزادگان وجود دارد.

ابراهیم باعثی در پایان گفت : امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم کرونا را شکست دهیم و مردم ایران با شکست این بیماری به زندگی عادی خود باز گردند، امیدوارم رسانه‌ها توجه بیشتری به لیگ دست دوم کنند، استعدادهای زیادی در این لیگ حضور دارد که با پوشش خبری رسانه ها عملکرد این بازیکنان دیده خواهد شد، از رسانه های استان نیز توقع دارم توجه بیشتری به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس کنند.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkw5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاحونی : مسئولین اگر حمایت کنند شهرداری لیگ یکی خواهد شد / هواداران ماهشهری برای ما سنگ تمام گذاشتند
بازیکن شهرداری ماهشهر در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :


محتشم سودای صعودی تاریخی با مربی جوانش دارد؟!
تنها تیم بدون شکست لیگ دسته سوم؛