تاریخ انتشار: 1399/01/24 21:13
کد خبر: 65438

بازی های لیگ باید برگزار شود حتی بدون تماشاگر

در روزهای تعطیلی فوتبال ، بازیکنان کار سختی برای حفظ آمادگی و دور نشدن از فرم مطلوب دارند.
بازی های لیگ باید برگزار شود حتی بدون تماشاگر

طولانی شدن تعطیلات و زمزمه هایی مبنی براینکه تمرین تیم ها تا پانزده اردیبهشت برگزار نخواهد شد باعث شده که حالا بازیکنان تیم های مختلف به شهرهای خودشان برگردند. مهرداد بایرامی مهاجم و هافبک تیم گل گهر یکی از این بازیکنان است که وقتی دید تمرینات فعلا آغاز نمی شود امروز به اردبیل سفر کرد. 

او درباره شرایط اینروزهایش گفت:" بیشتر وقتم را خانه هستم و جایی نمی روم. فعلا تمرینات تعطیل است و من هم در خانه اغلب زمانم مشغول تماشای فیلم هستم.

" بایرامی افزود:" امروز به اردبیل آمدم تا ادامه قرنطینه را در کنار خانواده ام باشد. خداراشکر اینجا از نظر آمار کرونا شرایط خوب است اما خیابان ها کمی شلوغ شده. امیدوارم مردم واقعا رعایت کنند چون همه می دانیم که شرایط خوبی وجود ندارد."

مهاجم تیم گل گهر در ارتباط با شرایط خودش هم گفت:" تقریبا تمرین می کنم اما تمرین گروهی یک چیز دیگر است. این روند صددرصد تاثیرمنفی خواهد داشت اما سلامتی جامعه از تمرین و مسابقه و برد و باخت مهم تر است."

او در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر هم گفت:" به نظرمن بازی ها باید ادامه پیدا کند اما در زمانی که شرایط شیوع کرونا کاملا کنترل شده باشد و یا بازی ها بدون هوادار برگزار شوند. 9 بازی باقی مانده و گل گهر شرایط خوبی در هفته های پایانی داشت."

بایرامی همچنین افزود:" بعد از دو برد پشت سرهم شرایطمان خیلی خوب بود. الان هم اگر بازی ها شروع شود شرایط برای همه تیم ها یکسان است و بازهم می گویم ادامه مسابقات بهترین تصمیم است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqdgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرمان گهر سیرجان ۱-۱قشقایی شیراز؛شهبا در خانه هم پیروز نمی‌شود/امتیاز گیری فروردین با قشقایی ادامه دارد

پیروزی ناپلئونی نصرتی برابر تازه واردها!
آرمان گهر سیرجان 2 گل ریحان البرز 3