تاریخ انتشار: 1399/01/25 21:36
کد خبر: 65354

زندگی شخصی ما به مشکل خورده و با فوتبال زنده‌ایم!

امیر خلیفه اصل، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که این باشگاه امسال سه برابر اندازه یک تیم لیگ دسته اولی هزینه کرده است.
زندگی شخصی ما به مشکل خورده و با فوتبال زنده‌ایم!

امیر خلیفه اصل درباره وضعیت بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در تعطیلی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال فوتبال اظهار داشت: ما به بازیکنان برنامه تمرینات اختصاصی دادیم و فعلاً منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه خیلی مهمتر از فوتبال است، تصریح کرد: افراد زیادی می‌گویند ما چهار بازی متوالی را برده بودیم و از شرایط خوب خود دور شدیم، اما من به بازیکنانم اعتقاد دارم و اصلاً نگران نیستم. الان تیم‌ها شرایط یکسانی دارند. امیدوارم در صورت آغاز مسابقات، فرصت سه هفته‌ای به تیم‌ها برای آمادگی بدهند تا با شرایط خوبی به رقابت‌ها برگردیم. بازیکنان حدود یک ماه تمرین گروهی نداشته‌اند و آغاز سریع و برگزاری فشرده بازی‌ها منجر به مصدومیت بازیکنان می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره پیشنهاد برخی اهالی فوتبال برای نیمه‌کاره رها کردن لیگ‌های امسال خاطرنشان کرد: به نظرم اگر کرونا کنترل شود، خیلی بهتر است که بازی‌ها به پایان برسد، اما نه به هر قیمتی. ما با همین فوتبال زنده‌ایم و الان زندگی شخصی ما به مشکل خورده است، اما اگر قرار است جان یک نفر به خطر بیفتد، بهتر است رقابت‌ها برگزار نشود.

خلیفه اصل در مورد شرایط مالی باشگاه استقلال خوزستان به تسنیم گفت: باشگاه 21 میلیارد تومان به‌خاطر بدهی‌های سال‌های گذشته بدهکار بود که این مبلغ به شش یا هفت میلیارد تومان رسیده است.

«باشگاه استقلال خوزستان سه تیم لیگ یکی را اداره کرد. چون هر تیم معمولی حاضر در طول یک فصل لیگ دسته اول باید بیش از هفت میلیارد تومان خرج کند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: اگر با طلبکاران باشگاه تسویه حساب نمی‌شد، اجازه ثبت قرارداد و جذب بازیکن به ما داده نمی‌شد و فکر می‌کنم باشگاه استقلال خوزستان خیلی هوشمندانه عمل کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا او نیز مانند سهراب بختیاری‌زاده با لیدرهای این تیم مشکل دارد یا خیر، بیان کرد: من تا الان مشکلی از این بابت نداشتم و در آرامش کار می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxzae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنالتی صد در صد صحیح بود؛کسی نمی تواند منکر این امر شود!