تاریخ انتشار: 1399/01/27 20:47
سرمربی شهرداری همدان در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 65177

گل‌محمدی : حمایت های آقای صوفی مانع از انحلال تیم شهرداری همدان شده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت : حضور یک شهردار ورزشی برای همدان غنمیت بوده اگر حمایت‌های شهردار نبود تیم فوتبال شهرداری منحل شده بود.
گل‌محمدی : حمایت های آقای صوفی مانع از انحلال تیم شهرداری همدان شده است

هادی گل‌محمدی سرمربی تیم لیگ دویی شهرداری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : در این مقطع اصلا نمی‌شود به فوتبال فکر کرد و به طور قطع سلامتی انسان‌ها از هر چیزی با ارزش تر بوده و امیدواریم هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود، در این شرایط آماده نگه داشتن بازیکنان برای همه تیم‌ها بسیار سخت بوده تنها از طریق شبکه‌های مجازی پیگیر تمرینات بازیکنان در منازل شان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با گریزی به وضعیت امتیازاتی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت : در نیم فصل نخست امتیازات بسیار خوبی را کسب کردیم اما در نیم فصل دوم مشکلات بسیاری از جمله اشتباهات داوری، نبود زمین تمرین به دلیل شرایط آب و هوایی و عدم تقویت تیم کمی ما را دچار مشکلات کرد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد : ما در حال حاضر یک بازی عقب افتاده نسبت به تیم‌های بالای جدول برابر شهرداری فومن داریم همچنین سه امتیاز اروند خرمشهر در نیم فصل دوم هم برای ما هنوز محسوب نشده و با این امتیازات جایگاه خوبی در جدول خواهیم داشت.

وی با اشاره مطرح شدن مسائل مالی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد : واقعاً کم لطفی های زیادی در این مطالب علیه شهردار همدان صورت گرفته بود اگر حمایت‌های آقای صوفی نبود این تیم در این فصل منحل شده بود، بودن ایشان برای فوتبال همدان نعمت بسیار بزرگی است و به جرات می‌توان گفت باشگاه شهرداری در تمام رده‌های سنی بهترین باشگاه در غرب کشور است.

گل‌محمدی با بیان اینکه بنده پنج سال است در این تیم مسئولیت دارم، گفت : مسائل مالی در این باشگاه شاید کمی دیر یا زود شود اما تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از خوش حساب ترین باشگاه های ایران در تسویه حساب‌های مالی است، در این شرایط که همه تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی و شرایط حاکم بر جامعه درگیر هستند اما درصد دیگری از مطالبات بازیکنان با پیگیری‌های شخص شهردار به زودی پرداخت خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amkdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی توافقی هادی گل‌محمدی  از شهرداری

گل‌محمدی : به دلیل نبود زمین تمرین و شرایط جوی تمرین را تعطیل کردیم
سرمربی شهرداری همدان در گفت و گو با فرتاک ورزشی :