تاریخ انتشار: 1399/02/05 23:17
کد خبر: 64419

بیانیه پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل؛ بر عهدی که بستیم، هستیم

بیانیه پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل؛ بر عهدی که بستیم، هستیم

خبر مسرت‌بخش، همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد و اینک خبر شادمانه موفقیت شما عوامل و بازیکنان باشگاه رایکا مایه مباهات است. اکنون که از پیچ و خم‌های زمانه به سلامت گذشتیم، وقت خودنمایی ما است.

مشکلات پیش بینی نشده‌ای که بر سر راه ما مالکان باشگاه به وجود آمد سبب شد تا نتوانیم به وعده‌های ابتدای فصل خود عمل کنیم. ما با حمایت‌های دلگرم کننده‌ای که از شما هواداران دریافت کرده‌ایم، به سمت هدف خود خواهیم رفت و موانع پیش روی را برخواهیم داشت.

دشواری‌های بی‌شماری را در این راه دراز تجربه کردیم تا بتوانیم نام مقدس بابل را در فوتبال کشور زنده نگه داریم. تمام فکر و ذکر ما مالکان، پیشرفت مجموعه و فوتبال شهر است و اندکی از هدف خود پا پس نخواهیم کشید و با قدرت به راه خود ادامه خواهیم داد. بر عهدی که بستیم هستیم و هدف‌های باشگاه را دنبال خواهیم کرد.

و اما شما هواداران عزیز و پر شور بابلی؛ در سرزمین خاطره‌ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبت‌ها و دوستی‌ها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد میمانند. بابت همه‌ی خاطرات خوبی که برایمان ساختید، ممنونیم.

اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت. بدینوسیله از تلاش و زحمات مستمر آقایان ... تقدیر و تشکر می‌گردد. از خداوند متعال برایتان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vl6rz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد جواد محمدی: آرزویم حضور دوباره در استقلال است/منصوریان بهترین مربی ایران است
گفت و گوی نوروزی؛