تاریخ انتشار: 1399/02/11 07:19
کد خبر: 64027

معراج پورتقی: شخصیت تیمی و هواداران پرشور، دلیل پیوستنم به داماش گیلان است

مهاجم فصل گذشته استقلال تهران با بیان اینکه شخصیت تیمی و هواداران پرشور داماشی دلایل پیوستنش به داماش بوده، گفت: برای شروع رقابت‌های لیگ یک فوتبال تابع تصمیم مدیران هستیم و هدفمان کسب رتبه تک‌رقمی در پایان فصل است.
معراج پورتقی: شخصیت تیمی و هواداران پرشور، دلیل پیوستنم به داماش گیلان است

معراج پورتقی در گفت‌وگو با خبرنگار در رشت با اشاره به‌احتمال آغاز مجدد رقابت‌های لیگ یک فوتبال اظهار کرد: سلامت بازیکنان و خانواده ورزشکاران اولویت اصلی بوده و آغاز مجدد رقابت‌ها و تمرینات باشگاهی تا ریشه‌کنی ویروس کرونا به صلاح نیست.

وی با بیان اینکه برای شروع رقابت‌های لیگ یک فوتبال تابع تصمیم مدیران هستیم، افزود: پس از درخشش در رده امیدها و کسب آقایی گلی این رده سنی به تیم بزرگ‌سالان استقلال تهران ملحق شدم؛ در فصل جدید رهسپار داماش شده و امیدوارم با این تیم به سطح اول فوتبال کشورم بازگردم.

مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه دلایل مختلفی در پیوستنش به داماش نقش داشته، گفت: رشت شهر مادری بنده بوده و خوشحالم در این شهر حضور دارم؛ شخصیت تیمی و هواداران منحصربه‌فرد داماش گیلان از دلایل مهم پیوستنم به این تیم بوده است.

پورتقی با اشاره به اینکه تلاشش را برای موفقیت مضاعف می‌کند، بیان کرد: در اولین فصل حضورم در داماش از عملکردم رضایت کامل نداشته و با تمرینات مستمر می‌خواهم به‌عنوان مهره‌ای ثابت در این تیم بازی کنم.

وی با بیان اینکه داماش در ابتدای فصل در قامت یک مدعی ظاهر شد، تصریح کرد: تیممان به دلیل شرایط مالی از روند رو به رشد خود فاصله گرفته و امیدوارم با شروع مجدد رقابت‌ها به رتبه تک‌رقمی دست پیدا کنیم.

مهاجم فصل گذشته استقلال تهران با تأکید بر اینکه کرونا باعث شده ورزشکاران از آمادگی لازم برخوردار نباشند، افزود: در تعطیلی لیگ از فرصت استفاده کرده و تمریناتم را به‌صورت انفرادی انجام دادم؛ در روزهای اخیر نیز طبق برنامه تمرینی باشگاه پیش می‌روم و امیدوارم هر چه سریع‌تر تمرینات گروهی شروع شود.

پورتقی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان و تأثیر منفی بر روحیه بازیکنان گفت: تیم در شرایط سختی به سر می‌برد و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات مالی باشگاه حل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486nlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوشنبه 22 مهر/اعلام آرای کمیته وضعیت/ بادران، کارون اروند و داماش  محکوم شدند!

حمید کاظمی در پی علی خدادادی+پوستر
اختصاصی/جدول آقای گلی لیگ دسته یک؛