تاریخ انتشار: 1399/02/13 13:43
کد خبر: 63862

پیشنهاد مدیرعامل باشگاه مس کرمان برای فوتبال ایران در لیگ فوتبال آرژانتین اجرایی شد

چندی پیش مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با نیمه کاره ماندن احتمالی مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران پیشنهادی ارائه کرد، که تصمیمی مشابه این پیشنهاد پس از تعطیلی لیگ آرژانتین در فوتبال این کشور اجرایی شد.
پیشنهاد مدیرعامل باشگاه مس کرمان برای فوتبال ایران در لیگ فوتبال آرژانتین اجرایی شد

آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پاسخ به سوال یکی از نشریات کشور در رابطه با پیشنهاد وی در رابطه با تعطیلی مسابقات فوتبال کشور اعلام کرده بود که بهتر است با در نظر گرفتن جدول فعلی مسابقات فوتبال باشگاهی کشور تا پایان هفته های برگزار شده، قهرمان مسابقات و تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا معرفی شوند و همچنین در این فصل از مسابقات لیگ برتر تیمی سقوط نکند و دو تیم اول لیگ دسته یک نیز به لیگ برتر صعود کنند و فصل آینده لیگ برتر با حضور 18 تیم برگزار گردد.

حالا فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیمی مشابه با این پیشنهاد برای لیگ فوتبال کشور خود که از لیگ های معتبر دنیا محسوب می شود اتخاذ کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، کلودیو تاپیا در گفت و گو با TNT گفته: تمام رقابت‌ها پایان یافته و فردا این تصمیم توسط کمیته مربوط تصویب و در یک کنفرانس خبری این مسئله رسما اعلام می‌شود. تنها زمانی به زمین‌ها برمی‌گردیم که مسئولین به ما چراغ سبزی برای تضمین سلامتی بدهند. وقتی بازی می‌کنیم که زمان آن درست باشد.

در لیگ آرژانتین در ماه مارچ بوکاجونیورز قهرمان شد و خیمناسیا که هدایت ان بر عهده مارادونا بود در رده نوزدهم لیگ 24 تیمی آرژانتین قرار گرفت اما نیمه دوم فصل یعنی جام سوپر لیگ به تازگی آغاز شده بود و باید تا آخر می ادامه پیدا می‌کرد. رسانه اوله همچنین اعلام کرده تا  2 فصل آینده هیچ تیمی سقوط نمی‌کند اما دو تیم از دسته پائین تر به سوپرلیگ می‌آیند و فصل 21-2020 با 26 تیم برگزار می‌شود.

بوکاجونیورز، ریسینگ کلاب و آرژانتینیو جونیورز به عنوان نماینده آرژانتین به لیبرتادورس معرفی می‌شوند. ولزسارزفیلد، سن لورنزو، نیواولدبویز، تالرس، دفنسا و لانوس هم در کوپا سودا آمریکا بازی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqgjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ جدید مسابقات تیم فوتبال نود اورمیه اعلام شد