تاریخ انتشار: 1399/02/15 13:43
وقتی دیگر امیدی به صعود نیست
کد خبر: 63730

13 تیم لیگ یکی و شمار موافقان سرسخت تعطیلی!

سازمان لیگ نه تنها از سوی تیم‌های لیگ برتری، بلکه از سوی تیم‌های لیگ یکی نیز تحت فشار شدید برای تعطیلی فوتبال ایران قرار گرفته است.
13 تیم لیگ یکی و شمار موافقان سرسخت تعطیلی!

در حالی که همه منتظر اطلاعیه بعدی ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای روشن شدن تکلیف قطعی ورزش ایران هستند، اما با گذشت حدود دو ماه از تعطیلی تمام فعالیت‌های ورزشی حالا دیگر همه چیز بیش از حد خسته کننده شده؛ تمرینات انفرادی معدود ورزشکاران، تمرینات زیر زمینی، سانس‌های رفاقتی و ... فقط به تعطیلی ظاهری ورزش حکم می‌دهد.

اما این موضوع خسته کننده باید روشن شود. ثانیه شمار هم برای اعلام شدن اطلاعیه مهم درباره صدور یا عدم صدور مجوز فعالیت‌های ورزشی هم جریان دارد.

در حال حاضر مصاحبه‌های مسئولان باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال که در مرکز اخبار قرار دارند، چیزی جز اصرار برای تعطیلی فصل و آماده شدن برای فصل بعد را نشان نمی‌دهد. فقط تیم‌های مدعی در لیگ برتر و لیگ یک خواهان تداوم بازی‌ها هستند. نامه‌های متعددی از سوی تیم‌ها به سازمان لیگ ارسال شده که قید این فصل را بزنند و یک تصمیم عاقلانه گرفته شود.

در لیگ برتر گفته می‌شود فقط دو تیم مخالف تعطیلی فصل هستند. این شمار موافقان سرسخت تعطیلی فصل اما در لیگ یک هم حضور چشمگیری دارند و طبق شنیده‌ها و همینطور نکته مهمی که در مصاحبه‌های مدیرعامل فجر وجود دارد، 13 تیم خواهان نیمه کاره ماندن فصل هستند و این موضوع را با سازمان لیگ در جریان گذاشته‌اند. در حقیقت فقط 5 تیم عملا شانس صعود دارند و مدیرعامل فجر با ناامیدی از صعود تیمش به لیگ برتر خواهان تعطیلی لیگ است؛ مثل دیگر تیم‌هایی که از صعود نا امید هستند و در لیگ یک هم اگر از صعود نا امید باشی، پس ادامه فصل اهمیتی نخواهد داشت...

مس رفسنجان کمتر موضع خود را بیان کرده اما مس کرمان همه جوره نشان داده مخالف ادامه فصل و 18 تیمی شدن لیگ برتر در فصل آینده است و در غیر اینصورت با ادامه فصل موافق خواهد بود. آلومینیوم اراک، خوشه طلایی و نود ارومیه شانس نزدیکی برای صعود با مس کرمان دارند اما رتبه اول و دومی همه چیزی است که فعلا مس رفسنجان و مس کرمان دارند تا از بقیه مدعیان برای ادامه چالش صعود مخالف‌‌تر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxvk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک بزرگ به پرسپولیس ؛ ستاره کالدرون جدا می شود

کوروش خزایی: از مسئولیت ۲۸ ساله ام استفعا دادم، تا شاهد بی عدالتی نشوم
خبر بسیار دردناک،تکان دهنده و تاسف بار برای فوتبال ایران