تاریخ انتشار: 1399/02/24 13:35
کد خبر: 63207

علیزاده:اگر قهرمان مشخص نشود و لیگ به نتیجه نرسد، در سال‌های بعد دیگر اسپانسرها حاضر نیستند نگاه مثبت به ورزش داشته باشند

علی علیزاده معاون فنی باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص احتمال تعطیلی لیگ دسته اول کشور در گفتگو با وب سایت باشگاه مس رفسنجان:
 علیزاده:اگر قهرمان مشخص نشود و لیگ به نتیجه نرسد، در سال‌های بعد دیگر اسپانسرها حاضر نیستند نگاه مثبت به ورزش داشته باشند

کادر فنی و بازیکنان و همچنین مسئولین باشگاه مس رفسنجان زحمات زیادی را در این فصل کشیده اند.در حال حاضر مس رفسنجان با اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول قرار گرفته است.ما نمی توانیم قبول کنیم که رقابت های امسال لغو شوند مس رفسنجان پس از 14سال حضوردر لیگ دسته اول ، حال تمام هم و غم خود را گذاشته است تا بتواند برای مردم شهید پرور رفسنجان که تنها دلخوشی هواداران ودوستداران فوتبال رسیدن به رویایی است که تا به حال تحقق نیافته را به آرزویشان برسانند و این تیم مردمی را به رقابت های لیگ برتر برسانند .

وی در خصوص ادامه یا تعطیلی لیگ های فوتبال خاطر نشان کرد که کادر فنی و بازیکنان و همچنین مسئولین باشگاه مس رفسنجان وشرکت ملی صنایع مس ایران زحمات زیادی را در این فصل کشیده اند. اگر قرار است لیگ به کلی لغو شود، باید با همین شرایط که الان وجود دارد تعطیل شود و قهرمان را مشخص کنند. تیم مس رفسنجان با اختلاف 7 امتیاز نسبت به تیم دوم و تفاضل گل +15 در صدر جدول قرار دارد و میتواند به عنوان قهرمان معرفی شود. این حکم عادلانه‌ترین حکمی است که برای فوتبال می‌شود درنظر گرفت تمامی مدیران باشگاه ها می دانند که هزینه در فوتبال زیاد است و تیم‌ها خیلی هزینه کرده‌اند الان نمی‌شود با این هزینه‌هایی که ما کردیم لیگ را بدون قهرمان تمام کنند و این نهایت بی‌عدالتی است. اگر قهرمان مشخص نشود و لیگ به نتیجه نرسد، در سال‌های بعد دیگر اسپانسرها حاضر نیستند نگاه مثبت به ورزش داشته باشند.خیلی از تیم‌ها خصوصی هستند و با این هزینه‌های سنگین می‌خواهند یک منفعتی نیز داشته باشند. اگر به نتیجه نرسند، فوتبال ایران رو به نیستی خواهد رفت.اما باید بدانیم که فقط 8بازی مانده تا قهرمان مشخص شود.

تیم ما در 3 الی 4 بازی آینده قهرمانی‌اش مشخص می‌شود. حتما باید قهرمان مشخص شود تا مس رفسنجان برای سال آینده نیز بتواند برای قدرتمندتر کردن خود اگربازیکنانی نیاز داشته باشد ، در این فرصت کم باقیمانده تواند جذب کند.

علی علیزاده با اشاره به اینکه "باشگاه مس رفسنجان بعد از 14 سال هدف گذاری و هزینه‌های بالا ، اگر نتیجه مشخص نشود وبخواهند تیم مس رفسنجان را نابود کنند ممکن است نه اسپانسری بیاید و نه حتی شرکت مس ایران در این موضوع سرمایه‌گذاری کند.

اما از مسئولین وزارت ورزش ،فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهشمندیم که در خصوص ادامه رقابت ها یا قهرمانی لیگ دسته اول تصمیم عادلانه ای بگیرند تا مردم شریف رفسنجان ، مسئولین سیاسی و غیر سیاسی شهرستان رفسنجان و هواداران شاهد تیمشان در لیگ برتر باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dylnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی گل محمدی؛ ذخیره‌های پدیده هم مشتری دارند!