تاریخ انتشار: 1399/02/26 17:59
کد خبر: 63064

وزارت بهداشت تصمیم نهایی خود را اعلام کند / تیم های لیگ دویی سرگردان از تصمیمات عجیب مسئولین!

در حالی که لیگ دسته دو به ایستگاه بیست و دوم خود رسیده است سرنوشت مشخصی ندارد.
وزارت بهداشت تصمیم نهایی خود را اعلام کند / تیم های لیگ دویی سرگردان از تصمیمات عجیب مسئولین!

 پیش از ورود بیماری کوید ۱۹ به کشور، لیگ دسته دوم با نظم و هیجان خاصی در حال برگزاری بود ۲۷ تیم از نقاط مختلف کشور در این لیگ حضور دارند که برگزاری مسابقات در این نقاط شور و هیجان خاصی ایجاد کرده است.

حضور تیم های پر هوادار لیگ دویی میانگین تماشاگر هر بازی را از لیگ دسته اول نیز بالاتر برده است، این موضوع نشان میدهد مدیران سازمان لیگ و وزارت بهداشت باید نگاه ویژه ای به لیگ دو داشته باشند.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر شروع تمرینات تیم ها و از سرگیری مسابقات منتشر شد که این موضوع بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم را امیدوار کرد، اما طی آخرین اظهار نظر از سوی مسئولین سازمان لیگ قرار نیست تیم های لیگ دویی طی هفته‌های آینده اجازه تمرین داشته باشند، این موضوع مورد اعتراض تعدادی از تیم ها قرار گرفته است.

مدیران باشگاه های لیگ دویی معتقد هستند اگر بنابر شروع مسابقات یا عدم برگزاری مسابقات است هر چه سریعتر تصمیم مشخص وزارت بهداشت و سازمان لیگ به آنها ابلاغ شود تا  برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

در صورتی که لیگ برتر و دسته اول برگزار شود به پایان رساندن لیگ دسته دوم با این جدول ظلمی بزرگ به تیم های لیگ دویی است، شرایط لیگ دو به گونه‌ای است که تعداد زیادی از تیم ها از شانس صعود برخوردار هستند و حتی سقوط هیچ تیمی نهایی نشده است و تمام باشگاه ها شانس بقا در لیگ دسته دوم را دارند.

 حال باید دید مدیران وزارت بهداشت و سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای این لیگ دارند!

گزارش از امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6neo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی منطق مثل تعطیلی بدون پایان لیگ یک!