تاریخ انتشار: 1399/02/26 18:16
سرمربی شهرداری آستارا در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 63062

اشجاری : لیگ دو باید به همراه سایر لیگ ها شروع شود/تمرین کردن دیگر تیم ها عادلانه نیست

سرمربی شهرداری آستارا گفت : این که ما اجازه تمرین نداریم و برخی از تیم ها تمرین می‌کنند عادلانه نیست.
اشجاری : لیگ دو باید به همراه سایر لیگ ها شروع شود/تمرین کردن دیگر تیم ها عادلانه نیست

حسن اشجاری سرمربی تیم لیگ دویی شهرداری آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : در حال حاضر اجازه برگزاری تمرین گروهی را نداریم و بازیکنان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند، در این اوضاع باید شرایط برای همه یکسان باشد چطور ما اجازه تمرین‌ گروهی نداریم اما برخی از تیم ها به صورت گروهی تمرین ‌می‌کنند.

وی افزود : مسابقات برای حفظ سلامتی جامعه تعطیل شد اما این که بعضی ها تمرین کنند و بقیه تمرین نکنند عادلانه نیست، برای ما حفظ سلامتی بازیکنان و خانواده‌هایشان در اولویت قرار دارد و تا زمانی که اجازه تمرین نداشته باشیم تمرین‌ گروهی برگزار نخواهیم کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت : شهرداری آستارا هزینه های زیادی انجام داده است و حق مردم آستارا و این تیم صعود به لیگ دسته اول است، برای اولین بار در تاریخ فوتبال آستارا شرایط برای صعود فراهم شده است و طبق بازی های باقی مانده شانس صعود بسیار زیادی داریم، این که لیگ را با این جدول به اتمام برسانند کاملا اشتباه است.

اشجاری تصریح کرد : در صورتی که با این جدول صعود کننده ها را مشخص کنند حق تیم ما را چه کسی می‌دهد، اگر این اتفاق رخ دهد آینده بسیاری از تیم ها نابود خواهد شد و شاید دیگر در فوتبال تیمداری نکنند، باید لیگ را برگزار کنند تا نتیجه در زمین مسابقه رقم بخورد یا لیگ را بدون صعود و سقوط کننده تعطیل کنند.

سرمربی شهرداری آستارا در پایان گفت : لیگ دو به همراه دیگر لیگ ها باید برگزار شود، در صورتی که این لیگ پس از شروع سایر لیگ ها از سر گرفته شود پس از پایان فصل هر تیمی صعود کند نسبت به تیم های لیگ یکی زمان کمتری برای آماده شدن دارد که این موضوع قطعا به تیم صعود کننده آسیب وارد می‌کند، در آخر برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم مسئولین تصمیم عادلانه‌ای برای لیگ دسته دوم اتخاذ کنند.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqnbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشجاری : جزو مدعیان اصلی صعود هستیم / لیگ دو از نظم برگزاری و داوری خوبی برخوردار است
سرمربی شهرداری آستارا در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی: