تاریخ انتشار: 1399/02/28 19:28
کد خبر: 62942

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:برای انجام مسابقات باید بر اجرای پروتکل های بهداشتی یقین باشد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان معتقد است تنها راه برگزاری بازی‌های لیگ رعایت کامل پروتکل‌های اعلام‌شده است. پروتکل‌هایی که هنوز تصور درستی در رابطه با اجرای صحیح آن وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان:برای انجام مسابقات باید بر اجرای پروتکل های بهداشتی یقین باشد

محمود محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با ادامه برگزاری مسابقات فوتبال در گفتگو با ورزش سه گفت: این روزها خیلی‌ها درباره برگزاری و یا عدم برگزاری بازی‌های لیگ دسته اول سؤال می‌کنند که باید در پاسخ به آنها گفت هنوز تکلیف لیگ برتر به‌طور کامل مشخص نشده است، ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری این بازی‌ها را منوط به رعایت پروتکل‌های اعلامی کرده است. اتفاقی که هنوز نمی‌دانیم می‌توانیم در اجرای آن موفق باشیم یا خیر. پس بهتر است فعلاً درباره لزوم برگزاری بازی‌های لیگ یک چیزی نگوییم.

محمودی نیا درباره اظهارنظر خود که پیش‌ازاین موافق برگزاری بازی‌های لیگ یک بود نیز گفت: ازنظر حرفه‌ای و تیم داری من هنوز هم موافق این هستم که این بازی‌ها برگزار شود اما اگر باوجود شیوع ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جدید در کشور، بخواهم کمی به این موضوع منطقی فکر کنیم باید ببینیم که آیا ما توان برگزاری بازی‌ها را داریم یا خیر؟ شما روز گذشته بازی‌های برگزارشده در بوندس لیگا را دیدید که با حداکثر امکانات و البته تدابیری که اندیشیده بودند انجام شد. کدام‌یک از آن امکانات را ما داریم؟ عنوان‌شده لیگ برتر منوط به رعایت پروتکل‌ها می‌تواند برگزار شود اما آیا واقعاً با توجه به این است که تاکنون تجربه موضوعی اینچنینی را نداشتیم و الان برای اولین‌بار با امکانات حداقلی که در اختیارداریم ما می‌توانیم پروتکل‌های اعلام‌شده را به‌درستی رعایت کنیم؟ 

او در این رابطه ادامه داد: ببینید نه من به‌عنوان مدیر، نه بازیکن، نه تدارکات و نه هیچ‌کس دیگری حول زمین چمن، آموزشی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا تاکنون ندیده است. مسئولان می‌گویند از طریق صفحات اجتماعی و فضای مجازی این آموزش‌ها را همزمان با اجرای بازی‌ها خواهند داد اما واقعاً این موضوع مؤثر است آموزش از طریق فضای مجازی با توجه به شرایط حساس بازی‌ها و البته استرس‌های موجود می‌تواند کارگر بیفتد؟

مدیرعامل مس کرمان ادامه داد: من به‌عنوان یک مدیر که تیمش دو سوم فصل را جنگیده و توانسته خود را به رده دوم جدول رده‌بندی برساند و اکنون به‌عنوان یک نامزد برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کند می‌گویم که بهتر است وضعیت سلامتی همه عواملی که ممکن است با برگزاری بازی‌ها درگیر باشند را رعایت کنیم. امروز از دوست مسئولی مصاحبه‌ای خواندم مبنی بر اینکه ما در مدت‌زمان بازی‌های لیگ برتر سعی می‌کنیم پروتکل‌های موجود را درست اجرا کنیم و البته در این زمینه تجربه‌هایی هم به‌دست بیاوریم تا در صورت ادامه این شرایط، برای فصل آینده از این تجربیات استفاده کنیم! اما من میگویم به‌دست آوردن تجربه برای فصل آینده به قیمت به خطر انداختن جان این‌همه آدم نمی‌ارزد. پس شاید بهتر باشد که بازی‌ها تعطیل شود و همگی درگیر آموزش و اجرای درست پروتکل‌ها برای رویارویی با این موضوع در فصل آینده باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r85zm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



با صحبت علیه مس به دنبال بزرگ کردن خود نباشید!/تاکید باشگاه مس بر ادامه مسابقات لیگ یک است

محمودی‌نیا: قطعا موافق ادامه برگزاری لیگ هستیم
تمرین تیم‌ها؟ این موضوع باید رسیدگی شود