تاریخ انتشار: 1399/03/15 22:04
کد خبر: 61869

پروتکل سلامت لیگ ۲ و ۳ چیست؟/ تقابل پول و سلامت برای کم‌بضاعت‌ها

فوتبال را تعطیل کنید؛ کرونا شوخی بردار نیست / لیگ تمام نشود بهتر است یا فاجعه رخ بدهد؟
پروتکل سلامت لیگ ۲ و ۳ چیست؟/ تقابل پول و سلامت برای کم‌بضاعت‌ها

شیوع بیماری کرونا نه تنها برای اقشار مختلف اجتماع دردسر ایجاد کرده بلکه در فوتبال هم باعث شده تا اهالی این رشته تحت تأثیر وجود این ویروس و نامشخص بودن علامت های اولیه اش در بیماران مبتلا، موجی از نگرانی را بین اهالی این رشته براه بیندازد. عده ای در همین مدت در تلاشند تا راهی برای متوقف کردن برگزاری لیگ پیدا کنند اما اینطور که  پیداست سلامتی مربیان ، بازیکنان و...  برای هیچ کسی مهم نیست .

علی اکبر زارعی  گفت: وقتی تماشاگران از ورود به استادیوم و سینما منع می شوند چرا باید اهل فوتبال که بازیکن، مربی، تیم داوری و اصحاب رسانه و غیره هستند در معرض ابتلا به این ویروس خطرناک قرار بگیرند؟

متن این گفت و گو در ادامه می خوانید:

 

 تقابل پول و سلامت برای کم‌بضاعت‌ها / فدراسیون قدرت  تصمیم گیری ندارد؟

علی اکبر زارعی دراین باره گفت: دلیل اینکه تا به این‌ لحظه فدراسیون نتوانسته‌است تصمیم درستی را  بگیرد، دلیل آن خیلی ساده به نظر می رسد که افرادی که در فدراسیون تصمیم می گیرند  اغلب روسای هیات  فوتبال استان ها هستند که حتی برخی های از  آنان در تصمیم گیری فوتبال استان خود عاجز هستند یا اصلا تیم در هیج سطحی از مسابقات ندارند و یا اینکه از فوتبال جز منفعت به دنبال هیچ  چیز دیگری نیستند  حالا شما فکر کنید با این  همه تفاسیر اینها می  خواهند برای فوتبال چه تصمیمی بگیرند؟

آقایون مسئول جهت برگزاری مسابقات ۹۰ درصد باشگاه ما توانایی رعایت نکات بهداشتی را ندارند

سوال بسیار مهمی  که وجود دارد این است که  تیمهای  لیگ  دو و سه  که در پرداخت هزینه های اولیه خود عاجز هستند و شاید خیلی جالب نباشد من این صحبت را به زبان بیاورم که تیم های لیگ برتر و دسته اول که شرایط نسبتا خوبی از نظر مالی دارند نتایج تست  کرونا بازیکنان آنان که اعلام شد  تعدادی بسیاری دچار این بیماری بودند حالا شما  فکر کنید بازیکنان لیگ  دسته  دو   و سه  که  در این ایام  تعطیلی  چون پول درست حسابی از باشگاه های خود  نگرفته‌اند  و مشغول کارهایی  همانند  اسنپ و...  برای گذراندن زندگی  خود بودند آیا بنظر شما  شرایط سلامتی  آنان از لیگ  بالاتر بهتر می شوند ؟ حالا مسئله و چالشی که به ویژه برای لیگ ۲ و ۳ در این خصوص به وجود می‌آید پرداخت هزینه‌های مربوط به تست کرونا است، چرا که طبق راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-۱۹(کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال باشگاه‌ها موظف هستند قبل از شروع تمرینات یکبار و در زمان مسابقات طی فاصله‌ زمانی هر پنج روز یک بار تست کرونا را انجام دهند حالا با این همه تفاسیر آیا  باشگاه ها توانایی  پرداخت هزینه های این کار را دارند ؟

 

نحوه اقامت؛ دیگر چالش مالی لیگ ۲ و ۳

ایشان  ادامه  داد : یکی دیگر از موارد اعلام شده  ؛ محل اقامت  است  که  بایستی  در هر اتاق یک نفر استقرار یابد و اگر تا پایان تمرینات بازیکنان در قرنطینه باشند، اتاق افراد باید کاملا مجزا باشد، این مسئله اما با اعتراض برخی از باشگاه‌ها نیز  همراه بوده  و اعلام کرده‌اند که با توجه به مشکلات مالی در این زمینه با محدودیت مواجه هستند. حال اما اجرای دقیق این بند باید از سوی ناظران تعیین شده مورد توجه قرار گیرد تا به صورت دقیق باشگاه‌ها به آن عمل کنند و با عدم توجه به آن سلامت بازیکنان و سایر عوامل تیم را به خطر نیاندازند حالا شما  خودتان  کلاهتان را  قاضی کنید که ما  حتی در لیگ برتر شنیده ایم که تیمها برای تسویه حساب  با هتل محل اقامت خود   با مشکل بر روبرو هستند چطور می خواهند این شرایط را رعایت کنند ؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xknpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زارعی:بخاطر حفظ شخصیت شاگردانم از لطیفی جدا شدم

نقطه حساس نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک
فجرشهیدسپاسی؛ پول نیست ولی صفا و معرفت و غیرت موج میزند ...