تاریخ انتشار: 1399/03/20 11:14
کد خبر: 61599

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی : شانس صعود به لیگ یک فوتبال هستیم اما استادیوم‌ ما نور ندارد

تیم استقلال ملاثانی به عنوان نماینده استان خوزستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور وجود دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی : شانس صعود به لیگ یک فوتبال هستیم اما استادیوم‌ ما نور ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی با بیان این‌که شانس صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور هستیم اما استادیوم ما با مشکل دکل‌های نوری مواجه است، گفت: مدیرکل ورزش خوزستان قول داده بود که این مشکل را حل کند اما خبری از تحقق این وعده نیست و اکنون باید در شهری دیگر از رقبا میزبانی کنیم.

عبدالرضا حمیدی با بیان این‌که از شانس‌های اصلی صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور هستیم، اما برای میزبانی در شهرستان باوی با مشکلات بسیاری مواجه‌ایم، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قول داده بود که مشکل دکل‌ها و وضعیت نور استادیوم باوی را حل کند اما خبری از تحقق این وعده نیست. با توجه به وقفه‌ای که در لیگ دو به دلیل شیوع کرونا رخ داد، اکنون سازمان لیگ اعلام کرده است که مسابقات باید زیر نور برگزار شود و این یعنی ما عملا نمی‌توانیم در استادیوم باوی از حریفان میزبانی کنیم و امتیاز میزبانی از ما گرفته می‌شود.

وی ادامه داد : سازمان لیگ به ما فشار آورد تا زمین دیگری را برای میزبانی در لیگ دو معرفی کنیم که ما هم ورزشگاه تختی اهواز را معرفی کردیم. اکنون هم این گله‌مندی به سازمان لیگ وجود دارد که این‌گونه نمی‌توان عدالت را برقرار کرد؛ چطور زمانی که مسابقات در زمستان برگزار می‌شد و ما به سرما عادت نداشتیم و در شرایطی که برف می‌بارید، در هوای چند درجه زیر صفر در استان‌های دیگر بازی می‌کردیم، اما حالا به ما می‌گویند به خاطر گرمای هوا، مسابقات باید زیر نور و در ساعتی که اعلام می‌کنند، برگزار شود. در واقع آن‌ها تیم مقابل را در نظر می‌گیرند، در صورتی که می‌توان مسابقات را ساعت ۱۸ که وضعیت هوا بهتر است، برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی خاطر نشان کرد : متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در حالی که تیم ما شانس صعود به لیگ یک است و این موفقیت می‌تواند یک موفقیت در زمان مدیریت آقای حیدری باشد، به وضعیت استادیوم باوی رسیدگی نکرده است. او به استادیوم‌هایی رسیدگی داشته که حتی در یک شهرستان ایجاد نشده‌اند. البته اکنون از آقای حسینی، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس خواسته‌ایم که مشکل را حل کند و او هم به ما قول داد که موضوع را از طریق استانداری و پیش از سرگیری مسابقات لیگ ۲، حل کند، به هر حال نباید میزبانی در باوی از ما گرفته شود.

وی گفت : بازی در ورزشگاه تختی اهواز هزینه‌بر است و چرا نباید نور ورزشگاه باوی را درست کنند تا متحمل این همه هزینه نشویم؟ ضمن این‌که رفت و آمد در این مسیر ممکن است مشکلی را برای اعضای تیم به وجود بیاورد، در گذشته یک مینی‌بوس از ملاثانی به اهواز رفته بود که متاسفانه به دلیل تصادفی که رخ داد، ۱۸ سرنشین، جان خود را از دست دادند، امیدوارم مسئولان به وضعیت استادیوم تا وقتی که دیر نشده است، رسیدگی کنند تا خدای ناکرده اتفاقی که در این مسیر برای مینی‌بوس رخ داد، برای تیم ما نیز رخ ندهد و فاجعه به بار نیاید. فکر نمی‌کنم درست کردن نور ورزشگاه باوی خواسته زیادی باشد زیرا این حق شهرستانی است که یک تیم فوتبالی با استعداد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4867gn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در ورزشگاه تختی اهواز به میدان خواهد رفت / شاگردان هرمزی از میزبانی در ملاثانی محروم شدند!

مشایی زاده : پس از ۱۵ سال از فولاد جدا شدم/در صورت حمایت مسئولین صعود خواهیم کرد
بازیکن استقلال ملاثانی در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی: