تاریخ انتشار: 1399/03/20 15:29
اظهار نظر عجیب قاسم شهبا؛
کد خبر: 61592

تیم‌های میانه جدولی‌ انگیزه ندارند/مخالف ادامه لیگ هستم

سرمربی آرمان گهر سیرجان بار دیگر مخالفتش را با برگزاری بازی‌ها اعلام کرد و سلامتی بازیکنان را در اولویت دانست.
تیم‌های میانه جدولی‌ انگیزه ندارند/مخالف  ادامه لیگ هستم

 قاسم شهبا،درباره شرایط این روزهای تیمش گفت:‌ حدود یک هفته‌ است که تمرینات خود را در سیرجان شروع کردیم و بازیکنان پیش از این آمادگی لازم را نداشتند و به خاطر این کارهای بدنی را شروع کردیم. دو بازی تدارکاتی با مس کرمان و مس رفسنجان در دستور کار خود قرار دادیم و امیدوارم بازیکنان بتوانند آمادگی لازم را برای ادامه مسابقات لیگ یک به دست آوردند.

او درباره سلامتی بازیکنان تیمش گفت:‌ ما مشکلی درباره سلامتی بازیکنان نداشتیم اما دو تن از بازیکنان ما که مشکوک به کرونا بودند هم‌چنان در قرنطینه به سر می‌برند. ما تا این‌جای کار سعی کردیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. ستاد مبارزه با کرونا به تمرینات تیم ما سر می‌زند. این را می‌دانیم که در فضای بهداشتی تیم ما ضعف وجود دارد اما سعی کردیم که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

شهبا درباره آمادگی بازیکنانش خاطرنشان کرد: بازیکنان در قرنطینه تمرین داشتند اما آمادگی ۹۰ دقیقه‌ای برای بازی در میدان مسابقه را ندارند. فکر می‌کنم تا این‌جای کار بازیکنان ۷۰ درصد آمادگی را دارند و باید سعی کنیم بازیکنان نهایت آمادگی را به دست بیاورند.

سرمربی آرمان گهر درباره شروع مسابقات لیگ دسته یک گفت: من فکر می‌کنم مسابقات کیفیت آن‌چنانی نداشته باشد و تیم‌های میانه جدول لیگ یک انگیزه زیادی ندارند. خیلی از تیم‌ها هزینه‌های لازم را در این شرایط ندارند و صلاح نیست که بازی‌ها برگزار شود و نکته‌ای مهم این است که سلامتی بازیکنان در این شرایط تهدید می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdmbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی بر احیای مس کرمان پس از برد در دربی کرمان!
اختصاصی/


چالش لیگ یک با شروع بازی‌ها؛ میانه جدولی‌ها تمرین ندارند!
بی پولی، بی انگیزگی و در نهایت بی تفاوتی