تاریخ انتشار: 1399/03/23 08:41
کد خبر: 61417

سپیدرود رشت سه – شهرداری آستارا دو: نخستین مسابقه پسا کرونایی!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد تا در نخستین مسابقه دوستانه پس از سه و ماه و نیم تعطیلات کرونایی تیم شهرداری آستارا را در خانه شکست دهد.
سپیدرود رشت سه – شهرداری آستارا دو: نخستین مسابقه پسا کرونایی!

این مسابقه که از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۲ خرداماه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود سپیدرود رشت به پایان رسید.

گل های سپیدرود را در این مسابقه جواد آقایی پور، گل به خودی مدافع آستارا و یاسر حاتم زاده به ثمر رساندند و دو گل شهرداری را سید احمد سید آهی بازیکن پیشین سپیدرود و امین حق ده وارد دروازه سپیدرود کردند.

برمبنای توافق نادر دست نشان و حسن اشجاری مربیان دو تیم این بازی در سه وقت سی دقیقه ای برگزار شد که در ۳۰ دقیقه نخست سپیدرود با ترکیب: رضا ناصری، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، محمداسلامی، امیر حسین اسکندری، هومن ربیع زاده، میثم کریمی، محمد شادکام، جواد آقائی پور، یاسر حاتم زاده و مهیارنوری به میدان رفت.

در ادامه دو نیمه ۳۰ دقیقه ای دیگر: پویا نزهتی، نوید حیدری، فرزاد محمدی، میلاد احمدی، آرین نصیری نژاد، بابک عبدالله زاده، ماهان سروی، حسین احمدلو، وحید سبزی، حسین امینی، حسام یعقوبی‌ و رضا عاشوری به تناوب از سوی نادر دست نشان به میدان فرستاده شدند.

دو گل سپیدرود در دقایق ۱۵ (جواد آقایی پور) و ۳۰ (گل به خودی آستارا) سی دقیقه نخست به ثمر رسید و در ادامه دقیقه ۷ سی دقیقه دوم احمد آهی گل نخست شهرداری آستارا را وارد دروازه تیم سابق خود کرد و یک دقیقه بعد یاسر حاتم زاده این گل را پاسخ داد و در نهایت در دقیقه ۲۵ سی دقیقه سوم میزبان توسط امین حق ده آخرین گل این مسابقه دوستانه به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7oza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند صدایی در راس هرم سپیدرود؛ دلیل عدم به سرانجام رسیدن قرارداد اسپانسری

تا شروع بازی های رسمی، به مرز 80 الی 90 درصد آمادگی خواهیم رسید
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛

تمرینات شاگردان بیاتلو شروع نشده، تعطیل شد!
بحران کرونایی در اردوی ۹۰ اورمیه؛

از حیث پرداختی جز سه تیم برتر لیگ هستیم!
رضایی مدیر عامل جدید گل ریحان البرز: