تاریخ انتشار: 1399/03/26 13:32
کد خبر: 61192

‍ معرفی مالکین جدید چوکا تالش / پرواز عقاب ها به سوی لیگ یک!

طی نشستی در فرمانداری تالش امتیاز تیم فوتبال چوکای تالش که در اختیار هیئت فوتبال شهرستان تالش بوده طی تفاهم‌نامه‌ای با مالکین جدید آقایان عباس ساسان و سید آرش ریاضی‌مند واگذار گردید.
‍ معرفی مالکین جدید چوکا تالش / پرواز عقاب ها به سوی لیگ یک!

 این نشست در جهت هماهنگی در راستای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور صورت پذیرفت.

 فرماندار تالش آقای مهدوی به عنوان میزبان جلسه با اشاره به دغدغه بسیاری از جوانان و مردم تالش به  موفقیت چوکا تالش در این فصل تاکید نمود، بسیاری از مردم تالش در اقصا نقاط ایران دلبسته و دلدار تیم چوکا هستند.

 مهدوی در ادامه افزود : انتظار می‌رود مالکین جدید به مطالبات و درخواست هواداران به عنوان سرمایه اصلی تیم چوکا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 در ادامه مالکین جدید نیز عنوان داشتند با مطالعه دقیق و اطلاعات کامل وارد سرمایه گذاری در تیم چوکا تالش شده‌اند و عنوان داشتند دلیل اصلی برای سرمایه‌گذاری در تیم چوکا تالش علی‌رغم پیشنهاد‌های لیگ یکی و حتی لیگ برتری وجود هوادار فراوان چوکا تالش است‌.

 در این نشست مالکین جدید نیز اهداف خود، برای ورود به تیم فوتبال چوکا تالش را  تشریح نمودند، از جمله اهداف بیان شده توسط ایشان می‌توان به قهرمانی در لیگ دوم فوتبال کشور و توسعه زیربنایی فوتبال در شهرستان تالش اشاره نمود.

لازم به ذکر است نشست خبری مالکین برای تبین و تشریح بیشتر اهداف خود برای ورود به چوکا تالش را در ساعت ۱۸ روز امروز در محل وزرشگاه پوریای ولی با حضور خبرنگاران و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdmlr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: قهرمان مشخص نشود دیگر اسپانسرها هزینه نمی‌کنند