تاریخ انتشار: 1399/04/03 13:24
کد خبر: 60676

مدیرعامل تیم لیگ یکی: انصراف؟ با تمام قوا حضور داریم

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: متاسفانه به گوش ما رسیده که برخی افراد از قول ما گفته‌اند که باشگاه فجر از ادامه لیگ انصراف می‌دهد، در صورتی‌که تیم فجر نه تنها قصد شرکت در ادامه لیگ را دارد، بلکه نیم نگاهی به صعود هم دارد.
مدیرعامل تیم لیگ یکی: انصراف؟ با تمام قوا حضور داریم

رسول فلاح با بیان اینکه تیم فجر آماده شروع مجدد لیگ یک است، گفت: برای شرکت در این رقابت‌ها با تمام قوا حاضر می‌شویم.

وی افزود: متاسفانه به گوش ما رسیده که برخی افراد از قول ما گفته‌اند که باشگاه فجر از ادامه لیگ انصراف می‌دهد، در صورتی که تیم فجر نه تنها قصد شرکت در ادامه لیگ را دارد بلکه نیم نگاهی به صعود هم دارد.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: البته نظر شخصی من این است اگر لیگ برگزار نمی‌شد به نفع فوتبال بود چرا که هم بازیکنان از شرایط مسابقات دور هستند و هم وقتی لیگ بدون تماشاگر برگزار شود جذابیتی ندارد و از طرفی شرایط ویروس کرونا در کشور نیز بدتر شده است اما تصمیم نهایی برای ادامه لیگ را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌گیرد و تمام تیم ها باید تابع این تصمیمات باشند.

فلاح گفت: تاکنون دو بار از بازیکنان فجر تست کرونا گرفته شده که خوشبختانه جواب آزمایش هیچ یک از بازیکنان مثبت نشد.

فلاح گفت: از ابتدای خرداد تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و تا کنون 2 بازی تدارکاتی نیز انجام داده ایم تا با آمادگی کامل لیگ را ادامه دهیم.

وی افزود: مسئولین سازمان لیگ پس از بررسی همه شرایط تصمیم به برگزاری ادامه لیگ گرفته اند و امیدواریم ادامه لیگ به بهترین شکل برگزار شود.

بنابراین گزارش، تیم فجر شهید سپاسی شیراز یکی از دو نماینده فارس در لیگ دسته یک کشور هم‌اکنون با 37 امتیاز از 26 بازی در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد.

این تیم در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک 10 تیر میهمان گل ریحان البرز است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397do7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهابادی: خدارا شکر شرایط بازیکنان خوب است/ با سپاهان بازی خواهیم داشت

فجر و قشقایی پیشتاز در گلزنی
فوتبال تهاجمی شیرازی‌ها؛