تاریخ انتشار: 1399/04/05 21:53
هوادار یک سپیدرود رشت 0
کد خبر: 60493

سپیدرود یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شد/روند مثبت عنایتی با هوادار

تیم هوادار با پیروزی برابر سپیدرود رشت به روند موفقیت های خود بعد از حضور رضا عنایتی ادامه داد.
سپیدرود یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شد/روند مثبت عنایتی با هوادار

تیم‌های هوادار که تا پیش از این به نام سرخپوشان پاکدشت در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور داشت در بازی معوقه از هفته بیست و چهارم در برابر سپیدرود رشت قرار گرفت و تواست در پایان با نتیجه 1بر0 از سد حریف خود عبور کند.

عنایتی که بعد از حضورش در این باشگاه هم چنان با این تیم روند رو به رشدی را طی میکند در این بازی نیز به 3 امتیاز شیرین دست یافت تا با کسب 36 امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد تا اندک امیدی برای صعود برای خود هم چنان در دل داشته باشد، اتفاقی سخت ولی بر روی کاغذ امکانپذیر که می تواند در پایان لیگ برای این تیم اتفاق بیفتد.

اما در آن سوی میدان سپیدرود رشت همراه با نادر دست نشان با این شکست یک پله دیگر به سقوط نزدیک تر شد تا با کسب 26 امتیاز در رده شانزدهم و بالاتر از تیم های شهرداری تبریز و ملوان قرار بگیرد.

بدون تردید شهرداری تبریز که سقوط کرده حتمی رقابت ها می باشد ولی ملوان با 24 امتیاز و تیم هایی هم چون سپیدرود رشت،رایکا بابل، نیروی زمینی،آرمان گهر، قشقایی شیراز و حتی تا حدودی داماش گیلان خطر سقوط را احساس می کنند و حداقل بر روی کاغذ می توانند یکی از گزینه ها باشند و همین موضوع رقاتبت در پایین جدول را بسیار سخت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkp7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز سخت شاگردان دست نشان در اراک/ خطیبی هم چنان بدون شکست
آلومینیوم اراک- سپیدرود رشت؛

صحبت نادر دست نشان با باشگاه‌های مختلف!
مسئولان سپیدرود پاسخ دهند؛