تاریخ انتشار: 1399/04/10 21:00
کد خبر: 60164

گل ریحان البرز2 فجر سپاسی 0؛ بازگشت شاگردان نصرتی به لیگ/ ادامه روند نا امید کننده مهابادی

دیدارتیم های گل ریحان البرز و فجر سپاسی شیراز بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2بر0 به سود شاگردان محمد نصرتی به پایان رسید.
گل ریحان البرز2 فجر سپاسی 0؛ بازگشت شاگردان نصرتی به لیگ/ ادامه روند نا امید کننده مهابادی

تیم های گل ریحان البرز و فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت و بعد از 90 دقیقه تلاش، شاگردان محمد نصرتی با دو گلی که به ثمر رساندند توانستند با کسب سه امتیاز شیرین بازگشت خوبی به لیگ داشته باشند.

محمد نصرتی و شاگردانش که نیم فصل اول بدون شکست صدرنشین لیگ دسته اول بودند، در چند  هفته متوالی آن چنان نتایج نا امید کننده ای گرفتند که در نهایت تا قبل از شیوع بیماری کرونا و از 26 بازی که انجام داده بودند، با کسب 40 امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرند به طوری که خیلی ها بر این اعتقاد بودندکه نصرتی و شاگردانش دیگر امیدی به صعود نخواهند داشت، اما در بازی امشب و برابر فجرسپاسی با یک پیروزی شیرین و کسب سه امتیاز، جمع امتیازات خود را 43 رسانده تا هم چنان امیدهای خود را برای صعود در هفت بازی پایانی زنده نگه دارند.

اما در آن سوی میدان داودمهابادی و شاگردانش قرار داشتند که اگار در نیم فصل دوم قصد پیروز شدن ندارند و هم چنان به روند نا امید کننده خود ادامه می دهند.

فجری ها که در نیم فصل اول با کسب 33 امتیاز یکی از تیم های صدرنشین جدول بودند، در 10 بازی نیم فصل دوم تنها 4 امتیاز کسب کرده تا سرنوشتی عجیب در انتظار آنها باشد و باید خوشحال باشند که در نیم فصل اول عملکرد بسیار عالی داشتند و گرنه الان باید یکی از تیم های مدعی سقوط بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6dml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی مرگ و زندگی مهابادی و شاگردانش/ حسینی فقط پیروزی می خواهد
فجر سپاسی- مس کرمان

از حیث پرداختی جز سه تیم برتر لیگ هستیم!
رضایی مدیر عامل جدید گل ریحان البرز: