تاریخ انتشار: 1399/04/16 21:22
کد خبر: 59755

مس کرمان2- 1بادران؛ کرمانی‌ها هم چنان امیدوار به صعود/ پایان امیدهای بادران در لیگ دسته اول

مس کرمان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی برابر بادران هم چنان بعنوان یک تیم مدعی در جدول خود را معرفی کرد.
مس کرمان2- 1بادران؛ کرمانی‌ها هم چنان امیدوار به صعود/ پایان امیدهای بادران در لیگ دسته اول

مس‌کرمان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور از سد بادران تهران عبور کرد تا با کسب سه امتیاز شیرین هم‌چنان خود را به عنوان یکی از تیم های مدعی صعود معرفی کند.

مس‌کرمان که در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب نتایج بسیار خوب به صعود به لیگ برتر امیدوار شده است، در ادامه موفقیت‌های خود در هفته بیست و هشتم از سد بادران و مربی کهنه کار آن عبور کردند تا امیدواری‌های آنها برای صعود به لیگ برتر هم‌چنان بیشتر از قبل باشد.

شاگردان مجتبی‌حسینی تا کنون با کسب 50 امتیاز بعد از تیم های مس‌رفسنجان 57 امتیازی و آلومینیوم اراک 51 امتیازی در رده سوم و بالاتر از تیم خوشه طلایی که 49 امتیازی و در رده چهارم است، قرار گرفتند.

اما در آن سوی میدان باید کار را برای فرهادکاظمی و بادران که کور سو امیدی به صعود داشتند تمام شده دانست تا آنها امیدی به صعود دیگر نداشته باشند اگرچه هنوز بر روی کاغذ آنها می‌توانند یکی از تیم های صعود کننده باشند ولی با توجه به شرایط جدولی بسیار بعید است.

 بادران در پایان هفته بیست و هشتم با کسب 41 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dywnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان برای مصاف با بادران وارد تهران شد

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛