تاریخ انتشار: 1399/04/16 21:25
کد خبر: 59754

آلومینیوم اراک 2 قشقایی شیراز 0؛ رویای اراکی‌ها در حال تحقق/ خطیبی و شاگردانش فعل خواستن را صرف کرده‌اند

آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم رقابت‌‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه 2بر0 از قشقایی شیراز عبور کرد تا یک گام دیگر به صعود نزدیک‌تر شود.
آلومینیوم اراک 2 قشقایی شیراز 0؛ رویای اراکی‌ها در حال تحقق/ خطیبی و شاگردانش فعل خواستن را صرف کرده‌اند

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد یک بازی حساس بین تیم‌های آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز بودیم که در نهایت شاگردان رسول خطیبی توانستند با پیروزی 2بر0 از زمین خارج شوند تا هم چنان یکی از بخت های صعود به لیگ برتر باشند.

آلومینیوم اراک که در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول با رسول خطیبی به توافق رسید، از آن بازی به بعد در 11 بازی شکستی را متقبل نشده تا در نهایت به جمع صدرنشینان اضافه شده و یکی از امیدهای مسلم صعود به لیگ برتر باشد.

شاگردان رسول خطیبی در پایان هفته بیست و هشتم با کسب 51 امتیاز بعد از مس رفسنجان که 57 امتیازی می باشد، در مکان دوم جدول ایستاده است تا رویاهای خود را برای صعود به لیگ برتر نزدیک تر از همیشه ببیند.

در آن سوی میدان قشقایی شیراز که در نیم فصل دوم به نتایج خوبی کسب کرده است، تا حدودی از حاشیه امنیت برخوردار می باشد و در همان امتیاز 32 باقی مانده است اگرچه هنوز بر روی کاغذ این امکان وجود دارد یکی از گزینه هیا سقوط باشد ولی با توجه به شرایط جدولی و از آن جایی که علم و ادب تبریز یکی از تیم های سقوط کننده بوده و تنها یک تیم دیگر به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط خواهد کرد، بسیار بعید است که قشقایی آن تیم باشد چرا که تیم های بسیاری پایین تر از آن قرار دارند اگرچه امتیازات بسیار نزدیک است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxnz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک 7 علم و ادب تبریز0؛ کولاک خطیبی و شاگردانش/ رسول به رده دوم آمد

تا شروع بازی های رسمی، به مرز 80 الی 90 درصد آمادگی خواهیم رسید
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛