تاریخ انتشار: 1399/04/16 22:04
کد خبر: 59746

نود ارومیه3 - 2 گل ریحان البرز؛ بازگشت شاگردان بیاتلو به لیگ یک/ رویای گل ریحان به پایان رسید

دیدار تیم‌های نود ارومیه و گل ریحان البرز در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به پیروزی 3بر2 ارومیه ای ها به پایان رسید.
نود ارومیه3 - 2 گل ریحان البرز؛ بازگشت شاگردان بیاتلو به لیگ یک/ رویای گل ریحان به پایان رسید

دیدار حساس تیم‌های نود ارومیه و گل ریحان البرز در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از 90 دقیقه تلاش با پیروزی شیرین 3بر2 شاگردان بیاتلو به پایان رسید تا آنها دوباره به لیگ بازگردند.

گل ریحان البرز که در هفته قبل با پیروزی برابر فجرسپاسی شیراز و کسب 3 امتیاز مهم قدری امیدوار شده بود تا بتواند در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد، در این هفته برابر نود ارومیه شکست خورد تا باز هم قدری از قافله صدرنشینان عقب بیفتد و امیدهایش کم رنگ‌تر از گذشته شود.

گل ریحان البرز در پایان هفته بیست و هشتم با کسب 43امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است تا هم چنان در انتظار لغزش تیم های صدرنشین باشد.

 در آن سوی میدان نیز نود ارومیه قرار داشت، تیمی که در این فصل از رقابت ها فراز و نشیب های بسیاری را پشت سرگذاشته و اگر بنا بر هر دلیلی از صعود باز بماند مهم ترین آن می تواند کم لطفی مدیران محلی نسبت به این تیم باشد چرا که آنها در درون زمین توانسته اند شایستگی های خود را نشان دهند.

 ارومیه‌ای‌ها در پایان این بازی با کسب این سه امتیاز جمع امتیازات خود را به 47 رساند تا سایه به سایه تیم های مدعی خود را قراردهد و در مکان پنجم جدول قرار داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxgwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان - نود ارومیه؛ برگ برنده بیاتلو در تقابل با شکست ناپذیرها