تاریخ انتشار: 1399/04/17 07:14
کد خبر: 59731

امیر خلیفه اصل :در این شرایط به صلاح نیست که فوتبال بازی کنیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در این شرایط که جان بازیکنان در خطر است به صلاح نیست که ما فوتبال بازی کنیم اما در کل ما تابع سازمان لیگ هستیم و به تصمیماتشان احترام می‌گذاریم.
امیر خلیفه اصل :در این شرایط به صلاح نیست که فوتبال بازی کنیم

امیر خلیفه اصل دوشنبه شب پس از برد تیمش مقابل داماش اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم، داماش تیم باتاکتیکی بود و ما را اذیت کرد اما جا دارد از بازیکنان تیمم به خاطر بازی قابل قبولی که ارائه دادند تشکر کنم.

وی عنوان کرد: باید از فرصت های به دست آمده در هر بازی حداکثر استفاده را داشته باشیم که متاسفانه امروز در امر گلزنی قدری ناموفق بودیم. در آینده باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و این اشکال را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان ضمن تبریک به هواداران استقلال خوزستان و مجموعه گروه ملی گفت: فکر می کنم تنها دلیلی که باعث شد این اتفاقات خوب پس از چهار ماه وقفه برای خوزستان رقم بخورد، همدلی بازیکنان و مجموعه استقلال خوزستان است. بیش از یکصد روز بازی ها تعطیل بود و بازیکنان ما تمرین لازم را نداشتند اما وقتی تمریناتمان را از ابتدای خردادماه آغاز کردیم همه با تمام وجود کار کردند.

در ادامه مازیار ربیعی فر سرمربی تیم داماش گیلان گفت: امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد، ما نیمه اول روی یک غافلگیری گل خوردیم گرچه روند بازی طوری نبود که گل بخوریم. ما امروز فوتبال بازی کردیم و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم، سه موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ های ما به گل تبدیل نشد. ما در هر مسابقه موقعیت گل ایجاد می کنیم اما متاسفانه از بدشانسی من، توپ ها تبدیل به گل نمی شود.

سرمربی داماش ضمن تبریک به استقلال خوزستان گفت: ما در این بازی مستحق باخت نبودیم و امیدوارم بدشانسی ما بالاخره تمام شود. امروز ۱۰ بازیکن خود را نداشتیم اما با این وجود از عملکرد دیگر بازیکنانم راضی هستم و شخصا این باخت را به گردن می گیرم.

وی عنوان کرد: گرمای هوا تاثیر چندانی روی عملکرد ما نداشت و بچه های ما بسیار جنگنده ظاهر شدند. اینکه مسابقات برگزار بشود یا نه، ما تابع قانون هستیم و تحت هر شرایطی خود را به خدا سپردیم و امیدوارم که در ادامه راه مشکلی پیش نیاید.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و داماش با برتری یک بر صفر استقلالی ها به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyw8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زندگی شخصی ما به مشکل خورده و با فوتبال زنده‌ایم!

کرمانی مقدم: باید به حال این فوتبال ناپاک گریه کرد
چرا به اتفاقات بازی مس و داماش رسیدگی نمی شود؟