تاریخ انتشار: 1399/04/19 09:09
استعفاهایم حرفه‌ای نبود ولی پشیمان نیستم؛
کد خبر: 59591

بیاتلو: نود بدون من هم به لیگ برتر صعود میکند

وحید بیاتلو می‌گوید به علت مشکلات شخصی دیگر به نود بازنخواهد گشت و این موضوع را دوهفته ی پیش به مدیر عامل تیم گفتم و روز گذشته حضورا خدمت ایشان اعلام کردم.
بیاتلو: نود بدون من هم به لیگ برتر صعود میکند

نود بازیکنان با دانش ، باهوش  و با شرافتی دارد فقط باید نیاز مالی برطرف  و امکاناتشان محیا شود. آنها اکنون خودشان استاد کارهای تاکتیکی هستند چون شاکله ی تیم دوسال  کنار هم بوده است . از هم شناخت کامل دارند و  خودشان فوتبال را به خوبی آنالیز میکنند.

با تفاضل منفی سیزده و سه باخت یک دست لباس و شش توپ ، بدون بازیکن و دویست مخالف تخمه خور روی سکوها تیم را بمن تحویل دادند اما امروز تیم چهل و هفت امیتاز دارد ، چهل بازیکن ، ده هزار هوادار عاشق و صدها فن پیج و کارشناس فوتبال  و دو ورزشگاه تقریبا مجهز.

دوسال رویایی و فراموش نشدنی با نود داشتم سال اول رویای ماندن در لیگ و سال دوم رویای صعود به لیگ برتر .بین این دو مقوله در فوتبال ده سال فاصله است اما مجموعه ی قدرتمند ما در گمتر از دوسال انجام دادند.

دوبار استعفا دادم و شاید شخصیت ورزشیم را زیر پا گذاشتم اما مسئولین ما بدون استعفا کاری را انجام نمیدادند و اگر استعفایی نبود الان تیم به اینجا نمیرسید.

بدون استعفا حرفهایمان را گوش نمیدادند.

امیدوارم به عنوان یک تماشاگر روز آخر لیگ یک  در کنار نودی ها در جشن صعود شرکت کنم.

در طی دوسال حضور چیزی جز فرهنگ بالا ،  احترام و عزت از مردم ارومیه ندیدم. انشالله بتوانم دوباره  با تمام توان و انرزی به فوتبال ارومیه خدمت کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vljmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید بیاتلو به ارومیه بازگشت
پس از پیروزی برابر گل ریحان؛

تمرینات شاگردان بیاتلو شروع نشده، تعطیل شد!
بحران کرونایی در اردوی ۹۰ اورمیه؛