تاریخ انتشار: 1399/04/21 13:24
ملوان بندرانزلی- مس رفسنجان؛
کد خبر: 59431

ربیعی به دنبال تثبیت صعود/ میثاقیان در اندیشه فرار از انتهای جدول

دیدار حساس ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا برگزار می شود.
ربیعی به دنبال تثبیت صعود/ میثاقیان در اندیشه فرار از انتهای جدول

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در این میان یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته دیدار تیم‌های‌ملوان بندرانزلی ومس‌رفسنجان می‌باشد.

محمد ربیعی و شاگردانش در حالی گام به این بازی مهم می‌گذارند که در هفته گذشته با پیروزی 3بر0 برابر رایکا بابل، یک قدم دیگر خود را به لیگ برتر نزدیک‌تر دیدند و با کسب 57 امتیاز و با 6 امتیاز اختلاف نسبت به آلومینیوم اراک در صدر جدول قرار گرفتند.

دیدار مس‌رفسنجان و ملوان بندرانزلی می‌تواند اوج هیجان در رقابت‌های این هفته باشد چرا که در صورت پیروزی شاگردان ربیعی و کسب 3 امتیاز ممکن، آنها 60 امتیازی شده و باید گفت که دیگر دست نیافتنی خواهند شد و باید صعود آنها را در 5 هفته مانده به پایان رقابت‌هامسجل دانست، و دیگر تیم‌های مدعی تنها می‌توانند سهمیه دوم را برای خود کسب کنند و این در حالی است اگر این بازی با پیروزی مس‌رفسنجان به پایان برسد، اکبرمیثاقیان و شاگردانش شرایط بسیار نامساعدی را در جدول پیدا خواهند کرد و 5 هفته کابوس‌وار را در پیش رو خواهند داشت.

 ملوان که روند خوبی را با اکبر میثاقیان دنبال می‌کند، از 2 بازی گذشته خود چهار امتیاز کسب کرده تا اندکی وضعیت خود را در جدول رقابت‌ها بهتر کند. آنها در حال حاضر با کسب 28 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند ، جایگاهی متزلزل و بسیار نگران کننده که در صورت شکست و یا تساوی در این بازی و اگر تیم‌های رایکا و سپیدرود رشت بتوانند در برابر حریفان خود پیروز میدان باشند، ملوان به رده هفدهم نیز سقوط خواهد کرد و شرایط برای این تیم بسیار سخت‌تر خواهد شد.

بدون تردید در این بازی ملوانی‌ها تنها به فکر پیروزی خواهند بود و این در حالی است که شاگردان ربیعی در ابتدا تمام سعی خود را خواهند کرد که یک امتیاز از این بازی کسب کنند و اگر حتی شرایط بازی بر وفق مراد آنها پیش رفت، نیم نگاهی به پیروزی و کسب سه امتیاز داشته باشند.

اکبرمیثاقیان به خوبی می‌داند کلید موفقیت آن در ملوان به این بازی بستگی دارد و باید هر طوری که شده برنده از زمین خارج شود، نتیجه‌ای که بسیار سخت اما امکانپذیر می‌باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dywyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد ربیعی: به امتیازات دیدار برابر ملوان نیاز داریم/ براساس فرمول طراحی شده بازیکنان پاداش دریافت می‌کنند