تاریخ انتشار: 1399/04/21 18:33
هوادار- آلومینیوم اراک؛
کد خبر: 59427

خطیبی و نزدیک شدن به تحقق رویای اراکی‌ها/ مانع بزرگ صعود، آقای گل

در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک به مصاف هم می‌روند.
خطیبی و نزدیک شدن به تحقق رویای اراکی‌ها/ مانع بزرگ صعود، آقای گل

تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به میزبانی شاگردان رضاعنایتی به مصاف هم می‌روند، دیداری که می‌تواند دارای جذابیت‌های خاص خود باشد.

 آلومینیوم اراک بعد از حضور رسول خطیبی در نیم فصل دوم را باید متفاوت از نیم فصل اول دانست جایی که از 11 بازی که او بر روی نیمکت نشسته  است شکستی در کارنامه‌اش به ثبت نرسیده و با 7 پیروزی و 4 تساوی و کسب 25 امتیاز بهترین تیم در نیم فصل دوم را به خود اختصاص داده است.

خطیبی که که در ابتدای نیم فصل بازی‌های سخت خود را انجام داد و 5 بازی با تیم‌های مدعی صعود برگزار کرد، وقتی در آن بازی‌ها شکست نخورد، نشان داد که توان این را دارد که آلومینیوم اراک را به نتایج دلخواه برساند و رویای هواداران پرشور آن را بعد از سالها ناکامی به واقعیت برساند.

این بازی می‌تواند یک دیدار بسیار مهم برای خطیبی باشد چرا که آنها در شرایطی قرار دارند که کوچکترین لغزش می‌تواند وضعیت را برای این تیم بسیار سخت کند واگر بتوانند در این بازی سه امتیاز ممکن را کسب نمایند، آن وقت باید گفت که دیگر تیم‌های مدعی برای به پایین کشیدن خطیبی و شاگردانش و مانع از صعود آنها به لیگ برتر کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت.

اما ناگفته پیداست که در آن سوی میدان رضا عنایتی و شاگردانش قرار دارند تیمی که در نیم فصل دوم با حضور عنایتی متحول شده و روند بسیار مناسبی را طی کرده اند  که اگر این روند از ابتدای فصل بود شاید الان آنها نیز یکی از مدعیان سر سخت صعود به لیگ برتر بودند.

 باشگاه هوادار در نیم فصل دوم از 11 بازی خود که عنایتی را بر روی نیمکت دیده است، با 5پیروزی، 5تساوی و یک شکست و کسب 20 امتیاز یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم محسوب می شود و اگر در این بازی بتوانند پیروز میدان باشند دست بکار بزرگی زده اند.

 بدون تردید این بازی برای سرمربی هوادار و بازیکنانش از حیث شرایط جدولی اهمیت چندانی ندارد چرا که آنها نه امیدی به صعود دارندو دل نگراین برای سقوط ولی آن چه که شرایط را برای خطیبی و شاگرداشن در این بازی سخت می کند، انگیزه های عنایتی و آن تعصب و میل به پیروزی در هر شرایطی است که همین موضوع کار را برای رقیبش بسیار سخت کرده است.

 هوادار تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب 39 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و این در حالی است که آلومینیوم اراک با کسب 51 امتیاز بعد از مس‌رفسنجان در جایگاه دوم جدول ایستاده است و این بازی با توجه به نزدیک بودن امتیاز تیم‌های مس کرمان50 ، خوشه طلایی 49 و نود ارومیه 47 ، می تواند برای خطیبی و شاگردانش بسیار مهم باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486a6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی در اندیشه تداوم موفقیت ها/ بختیاری زاده تلاش برای حضور در میانه جدول
استقلال خوزستان- آلومینیوم اراک؛