تاریخ انتشار: 1399/04/22 15:39
مدیرعامل چوکای تالش:از انتخاب‌ چوکا راضی هستم
کد خبر: 59336

قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم اما حرف‌هایی به گوش می‌رسد/ برای صعود چوکا به لیگ یک هر کاری لازم باشد انجام میدهم

مدیرعامل چوکای تالش در گفت وگو با خبرنگار ما از انتخاب تالش ابراز رضایت کرد.
 قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم اما حرف‌هایی به گوش می‌رسد/ برای صعود چوکا به لیگ یک هر کاری لازم باشد انجام میدهم

سید آرش ریاضی‌مند، مالک و مدیرعامل چوکای‌تالش در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: بعد از این که  مالکیت تیم چوکای تالش را برعهده گرفته و وارد این شهر شدم، از انتخابی که کرده بودم بیشتر رضایت پیدا کردم چرا که مردم یک شهر پشت تیم هستند که عاشقانه آن را دوست دارند.
مدیرعامل چوکای تالش در ادامه گفت: شرایط به گونه‌ای است که این تیم در وضعیت مناسبی برای صعود به لیگ دسته اول برخوردار است و انتظار بیست ساله مردم دوست داشتنی و فوتبالدوست این شهر در حال محقق شدن می‌باشد و این موضوع باعث گردیده که مسئولیت اینجانب بیشتر و سخت‌تر بشود و هر کاری از دستم بر بیاید انجام میدهم تا چوکا به لیگ یک صعود کند.

مالک چوکا در ادامه گفت: تمرین‌ها چند هفته‌ای هست که زیر نظر آقای فرشاد پیوس شروع شده و بازیکنان و کادر فنی با یک انرژی خوب تمرین میکنند و همگی هم قسم شده‌اند  تا دل هواداران را شاد کنند.

وی افزود: کادر فنی خوبی داریم و زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند تا این تیم به نتایج لازم دست یابد و در نهایت به لیگ یک صعود کند  که در اینجا لازم میدانم از سرمربی کار بلد و حرفه‌ای و با اخلاق آقای فرشاد پیوس و کادر فنی و هم چنین از سرپرست تیم آقای صادقی که متحمل زحمات فراوانی شده است، تشکر میکنم که با تمام وجود برای موفقیت تیم زحمت میکشند.
مدیرعامل چوکای تالش در ادامه صحبت‌های خود گفت: متاسفانه چند روزی هست که  خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که برخی از تیم‌ها با توجه به این که تنها یک هفته به آغاز بازی‌ها باقی است، هنوز تمرینات خود را شروع نکرده‌اند و مشخص نیست که هدف آنها از این اقدام چه می‌باشد.

ریاضی‌مند در ادامه افزود: بعنوان مالک ومدیر عامل تیم چوکا و در دفاع از حقوق تیمم خواستار پیگیری این موضوع هستم تا خدای ناکرده شاهد یکسری اتفاقات که در نهایت منجر به ضایع شدن حقوق تیم‌های دیگر می‌شود، نشویم.

وی افزود: امیدوارم روح بازی جوانمردانه در مسابقات باقی مانده در لیگ دو حاکم باشد تا هر تیمی که شایستگی صعود به لیگ یک را دارد و در این راستا متحمل هزینه و شور و شوق در بین هواداران را به وجود آورده است، به لیگ یک صعود کند وامیدوارم مدیران سازمان لیگ در این زمینه ورود کنند .

مدیرعامل چوکا در ادامه گفت: نمی‌خواهیم قصاص قبل از جنایت کرده باشیم و زودتر از موعد مقرر و آغاز بازی‌ها سخنی گفته باشیم ولی شواه نشان میدهد که برخی تیم ها با این که میزبان هستند و قرار نیست هزینه ای متحنمل بشوند، تمرینات خود را آغاز نکرده اند. 

وی افزود: تیمداری بخش خصوصی در این شرایط که وضعیت اقتصادی خاص می‌باشد، بسیار سخت است و نباید با یک سری اقدامات موجب دلسردی آنها بشویم که امیدوارم مدیران تیم‌هایی که انگیزه‌ای برای صعود و یا سقوط ندارند، وضعیت دیگر تیم‌ها را درک کنند و با حضور با قدرت در میدان مسابقه موجب رضایت‌مندی شوند.

مدیرعامل چوکا سپس گفت: در خاتمه جا دارد از نماینده مردمی شهر تالش آقای دکتر حسن محمد یاری و برادرشون حاج بهمن‌یاری که اگر ایشان نبود الان چوکایی هم وجود نداشت تشکر میکنم ضمن این که از دوست و برادر خوبم آقای ملکی که با تمام توان شرایط را بگونه‌ای فراهم نموده که وقت بیشتری در چوکا داشته باشم قدرانی می نمایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrl78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پرگل استقلال ملاثانی در دیداری تدارکاتی