تاریخ انتشار: 1399/04/23 13:46
کد خبر: 59267

انتقاد مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از قضاوت بازی برابر هوادار تهران

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از قضاوت داور بازی این تیم برابر هوادار تهران انتقاد کرد و گفت: امیدواریم تکلیف صعودکنندگان به لیگ برتر در یک شرایط عادلانه مشخص شود.

انتقاد مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از قضاوت بازی برابر هوادار تهران

حمید محرابی افزود: تا اواخر نیمه اول حاکم بر بازی بودیم و شاهد یک بازی خوب از تیم آلومینیوم بودیم، اما اخراج به ناحق سعید خردمند باعث شد بازی تحت تاثیر قرار بگیرد و 10 نفره شدن تیم ما در همان نیمه اول، فشار زیادی به ما وارد کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم، داور و کمک اول با اشتباهات خود باعث عصبانیت بازیکنان ما شدند و صددرصد معتقدیم گل اول هوادار در موقعیت آفساید به ثمر رسید و به ناحق سه امتیاز ارزشمند را در این بازی از دست دادیم.

محرابی با بیان اینکه فیلم بازی در اختیار فدراسیون قرار می گیرد، تصریح کرد: پس از پیروزی هفت بر صفر تیم ما برابر علم و ادب که کاملا مستحق آن بودیم، شاهد هستیم داوری ها در دو هفته اخیر به ضرر آلومینیوم شده و متاسفانه در هر دو بازی و در نیمه اول تیم ما را 10 نفره می کنند. امیدواریم فدراسیون داوران با تجربه تری را برای دیدارهای حساس لیگ دسته اول انتخاب کند تا تیم ها در یک شرایط عادلانه رقابت کنند.

مدیرعامل باشگاه  آلومینیوم اراک در پایان گفت: علیرغم همه موارد، اعتقاد دارم این شکست یک تلنگر برای تیم ما بود که برای بازی های بعدی با قدرت و توان چندبرابر وارد زمین شویم و همچنان خود را مدعی اصلی صعود به لیگ برتر می دانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vl7en

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه ستاره؛ معماران صدرنشینی پرسپولیس