تاریخ انتشار: 1399/04/24 11:17
فریبرز محمودزاده‌:
کد خبر: 59210

از مسئولان برگزاری در انزلی ناراضی هستیم

مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک گفت:مسئولان سازمان لیگ از هیئت فوتبال شهرستان انزلی بابت نحوه برگزاری دیدار مس رفسنجان و ملوان ناراضی هستند.
از مسئولان برگزاری در انزلی ناراضی هستیم

فریبرز محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی،پیرامون شرایط برگزاری دیدار ملوان و مس رفسنجان اظهار داشت:ناظر این دیدار گزارش کاملی از این بازی به سازمان لیگ ارایه داده است که قصور خود ایشان و رئیس هیئت فوتبال انزلی به عنوان برگزار کننده  کاملا مشهود است.

وی افزود: در این دیدار به دلیل اشتباه ناظر بازی پس از آغاز بازی به تعداد افراد اضافه روی سکو اضافه شده است که همگی منتسب به باشگاه ملوان بودند،پس از این اتفاق ناظر بازی باید به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی بازی را نگه. می‌داشت تا این افراد از استادیوم خارج شوند

وی افزود:این اتفاق به هیچ وجه در سایر دیدار ها نباید تکرار شود به دلیل اینکه با این تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد تا کسی پروتکل های بهداشتی را نقض نکند و سلامتی بازیکنان هم به خطر نیفتد.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک گفت:فیلم اتفاقات این بازی همراه با گزارش های موجود به کمیته انضباطی ارسال شده است تا آن ها در این مورد تصمیم بگیرند،اشتباهات ناظر این بازی دلیلی برای تکرار این موضوع از سوی دیگر تیم ها نباید شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر این اتفاق بار دیگر تکرار شود ناظر بازی دیدار نگه می‌دارد و اگر این شرایط ادامه پیدا کند بازی را تعطیل می‌کند چرا که سازمان لیگ باید از سلامتی بازیکنان مربیان و مسئولین برگزاری مسابقات مراقبت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxp9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی‌های لیگ یک زیر ذره‌بین کمیته‌های فدراسیون
محمودزاده اعلام کرد:

بیاتلو: نود بدون من هم به لیگ برتر صعود میکند
استعفاهایم حرفه‌ای نبود ولی پشیمان نیستم؛