تاریخ انتشار: 1399/04/25 19:15
کد خبر: 59109

رقابت جذاب خوشه طلایی و آلومینیوم/ باز شاهی بر روی شانه‌های کدام تیم می‌نشیند

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک در این فصل از رقابت‌های لیگ یک گزینه صعود به لیگ برتر می‌‌باشند.
رقابت جذاب خوشه طلایی و آلومینیوم/ باز شاهی بر روی شانه‌های کدام تیم می‌نشیند

این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال‌کشور برای تیم‌های استان اراک خیلی خوب پیش می‌رود و شاید در تاریخ این رقابت‌ها این چنین جدول بر وفق مراد آنها نبوده که دو تیم همزمان در آستانه صعود به لیگ برتر باشند.

البته بدون تردید این دو تیم نمی‌توانند همزمان با هم صعود کنند مگر این که ابر و باد و مه خورشید و فلک دست به دست هم بدهند تا این اتفاق بیفتد که بسیار بعید خواهد بود ولی آن چه جدول می‌گوید احتمال زیاد دارد یکی از آنها تیم خوشبخت این فصل لیگ‌یک باشد و بعنوان یکی از دو تیم صعود کننده باشد.

تا پایان هفته بیست و نهم آلومینیوم اراک با کسب 51 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این در حالی است که آنها با تمامی تیم‌های مدعی صعود بازی کرده‌اند اما ناگفته پیداست شاگردان خطیبی بازی‌های خود را باید در برابر تیم‌های کاندیدای سقوط برگزار کنند که شاید به مراتب خطرناک‌تر از تیم‌های مدعی صعود در این هفته‌ها باشند.

اما خوشه‌طلایی‌ها تا پایان هفته بیست و نهم با کسب 49 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و از طرفی بازی‌های بسیار سنگینی با تیم‌های مدعی در پیش رو دارند که هم می‌تواند برای این تیم کار را بسیار سخت کند و هم این که آنها در برابر حریفان مستقیم و مدعی صعود بازی خواهند داشت و این فرصت را دارند که جبران کننده امتیازهای عقب افتاده باشند.

جان کلام این که این فصل از رقابت‌ها می‌تواند پایان متفاوتی برای تیم‌های اراکی بدنبال داشته باشد،، روی خوش و روی بسیار بد که باید دید و به انتظار نشست که کدام یک برای آنها رقم خواهد خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqa7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت فکری به اراک؛ جدالی مهم همراه با حساسیت های خاص/ رسول و محمود بدون شکست به هم رسیدند
آلومینیوم اراک -خوشه طلایی ساوه؛