تاریخ انتشار: 1399/04/28 15:24
سپیدرود رشت- داماش گیلان؛
کد خبر: 58913

جدال مرگ و زندگی؛ سپیدرودی‌ها حق اشتباه ندارند/ دلهره هواداران از یک بازی سراسر شمالی

فرتاک، تیم‌های سپیدرود رشت و داماش گیلان در جدال مرگ و زندگی در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.
جدال  مرگ و زندگی؛ سپیدرودی‌ها حق اشتباه ندارند/ دلهره هواداران از یک بازی سراسر شمالی

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و و داماش گیلان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب برگزار می@شود تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته را شاهد باشیم.

سپیدرود در حالی پای به هفته سی‌ام گذاشته است که در دو هفته گذشته خود ابتدا برابر ملوان به تساوی رسید و در نهایت در هفته گذشته برابر گل ریحان البرز شکست را پذیرا شد تا در جدول رقابت‌ها با کسب 27 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار داشته باشد و به طرز بسیار وحشتناکی خطر سقوط را احساس کند.

 اوج بحران این تیم در چند هفته گذشته جابجایی بر روی نیمکت بوده است به طوری که نادر دست‌نشان از این تیم جدا شد و مهدی پاشازاده جایگزین او شد تا او هم بعد از دو هفته و کسب یک شکست و یک تساوی از این تیم برود و به جای او سهیل حق شناس یکی از مربیان بومی جایگزین شود که همین تغییر و تحولات آنها را به طور شدیدی آشفته کرده است.

 سپیدرود در صورتی که در این بازی پیروز از میدان خارج نشود و اگر تیم‌های رایکا بابل و ملوان و نیروی‌زمینی که با هم بازی دارند پیروز از زمین خارج شوند، آن وقت باید گفت چهارهفته بسیار کابوس‌وار در انتظار آنها خواهد بود که علاوه بر این که باید امتیازات لازم را کسب نمایند بایستی منتظر لغزش دیگر حریفان در انتهای جدول هم باشند که دیگر کار به اگر و اماهای بسیاری کشیده خواهد شد.

شانس بزرگ این تیم، دیدار در ورزشگاه خانگی است ولی بدون تماشاگر که این هم برای خودش می‌تواند یک امتیاز بسیار منفی برای این تیم باشد که از امتیاز حضور هواداران بسیار پرشوری که دارد در هفته های پایانی محروم باشد.

 اما در آن سوی میدان داماش گیلان حضور دارد تیمی که اگرچه وضعیتی بسیار بهتر از سپیدرود رشت دارد ولی کسب 33 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم، نمی‌تواند تضمین کننده بقای آنها باشد و اگر در این دیدار شکست را پذیرا باشند وضعیت بسیار برای آنها سخت خواهد شد و داماشی‌ها چهار هفته بسیار سخت را در پیش رو خواهند داشت و با توجه به شرایط دو تیم متوجه می‌شویم که این دیدار تا چه اندازه برای هر دوی آنها حکم مرگ و زندگی را دارد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moxxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ اعتراض به نحوه داوری‌های لیگ یک/ 5 هفته پرالتهاب در انتظار مدعیان صعود و سقوط