تاریخ انتشار: 1399/04/30 13:23
کد خبر: 58770

دبل در شکست‌‌: آلومینیوم اراک در برزخ! نسخه های رسول مداوا نکرد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با دومین شکست پیاپی از راه صعود کمی دور شد.
دبل در شکست‌‌: آلومینیوم اراک در برزخ! نسخه های رسول مداوا نکرد

شاگردان رسول خطیبی که هفته گذشته در  تهران مقابل هوادار بازی را واگذار کرده بودند، با پیروزی مقابل آرمان گهر می توانستند همچنان جایگاهی دومی خود را حفظ کنند ولی نتیجه پایانی این بازی برخلاف جیزی که بسیاری فکر می‌کردند رقم خورد تا کمی تصمیم عجیب رسول خطیبی پیش از این دیدار هواداران این تیم را به فکر فرو ببرد.

در این هفته ها اما مسئولین باشگاه آلومینیوم و صدا و سیما دست به کار بزرگی زدند و در خارج از خانه هم رقابت آلومینیوم اراک را به صورت زنده پوشش دادند و قرار شد تا پایان فصل تمامی دیدارهای این تیم به صورت زنده برای هواداران این تیم از شبکه استانی پخش شود.

این بازی قرار بوده طبق برنامه از صدا و سیما شهر استان مرکزی پخش شود ولی پیش از آغاز این بازی با درخواستی که از سوی کادر فنی به صدا و سیما منتقل می شود، پخش این بازی از دستور کار خارج می شود.

تصمیم در مورد عدم پخش این دیدار هیچ توجیح قابل قبولی آن هم از سوی سرمربی که در لیگ برتر کار کرده است برای هواداران این تیم نداشت،هر چند که هواداران وقتی متوجه این تصمیم شدند حدس زدند در این دیدار با تاکتیک جدیدی که باعث پیروزی این تیم می‌شود قرار است شاگردان خطیبی به میدان بروند که این اتفاق هم عملی نشد.

در ابتدای این دیدار شاگردان شهبا موفق شدند در دقیقه ۲۰ و در عین ناباوری دروازه‌ی سجاد بیرانوند را باز کند تا رسول خطیبی به فکر فرار از شکست بیفتند،در ادامه حملات سفید و سبز پوشان با سد محکمی به نامروزبه سینکی رو به رو شد تا نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم اما بازیکنان ایرالکو سراپا حمله شدند تا در دقیقه ۶۳ میثم مجیدی موفق شد از روی نقطه پنالتی نتیجه را به تساوی بکشاند،اما بار دیگر شاگردان شهبا در دقایق پایانی توسط امین اسدی مهاجم آماده این روزهای تیمش موفق به باز کردن دروازه‌ی ایرالکو شدند تا رسول خطیبی دومین شکست پیاپی خود را در لیگ دسته یک تجربه کند.

حالا با توجه به پیروزی مس کرمان وضعیت برای آلومینیوم اراک سخت تر از گذشته شد تا اختلاف این تیم با منطقه صعود ۳ امتیاز باشد،آلومینیوم اراک هفته آینده باید در بابل به مصاف رایکا برود.

 

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxaqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبیری: آلومینیوم اراک لیاقت و استحقاق حضور در لیگ برتر را دارد