تاریخ انتشار: 1399/04/31 11:06
درس امید به مرد سیاه پوش؛
کد خبر: 58710

سربازان روانخواه امیدوار به بقا!

تیم فوتبال نیروی زمینی موفق شد در یک دیدار حساس از سد ملوان بندرانزلی عبور کند.
سربازان روانخواه امیدوار به بقا!

در هفته سی‌ام رقابت های لیگ دسته یک تیم های ملوان و نیروی زمینی در یک دیدار حساس برای بقا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نیروی زمینی موفق شد با دو گل عارف رستمی پیروز این دیدار شود.

امید روانخواه که در این هفته ها تحت فشار بود و به منطقه صعود نزدیکتر شده بود در این دیدار که از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد باید به مصاف اکبر میثاقیانی می‌رفت که هم تجربه‌ی بیشتری از روانخواه داشت و هم به خوبی جنگ های روانی لب خط را بلد است،اما شاید عدم حضور روانخواه در لب خط باعث شد شاگردان روانخواه از ابتدای این دیدار با ارایه یک بازی روان و ساده در نیمه نخست به یک گل برسند تا پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما شاگردان میثاقیان سعی در جبران نتیجه داشتند که با توجه به حفظ توپ بالای بازیکنان نیروی زمینی در این امر هم موفق نبودند،تا عارف رستمی برای بار دوم روی یک ضربه ایستگاهی تیر خلاص را به مرد سیاه پوش لیگ یک بزند.

نیروی زمینی با این پیروزی امید بخش موفق شد ۳۲ امتیازی شود و در رتبهپی چهاردهم جدول قرار گیرد اما تیم ملوان ۳۱ امتیازی ماند تا با سقوط به رتبه‌ی شانزدهم همچنان اکبر میثاقیان خطر سقوط از‌ پل غازیان و جدول را احساس کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxdop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با تیم خوب و قابل احترامی بازی کردیم
امید روانخواه سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران؛