تاریخ انتشار: 1399/05/04 10:54
کد خبر: 58441

قربانی : از مدیران چوکا انتظار صحبت فوتبالی نداریم / هر تیمی به تالش رفت ضرر کرد

سرمربی پاس همدان گفت : هر تیمی به تالش رفته است ضرر کرده حتی داور دیدار ما و چوکا شش جلسه به دلیل قضاوت ضعیف محروم شده بود.
قربانی : از مدیران چوکا انتظار صحبت فوتبالی نداریم / هر تیمی به تالش رفت ضرر کرد

علی قربانی در گفت وگو با خبرنگار ما در رابطه حاضر نشدن ملی حفاری برابر این تیم، اظهار داشت : دو روز پیش از بازی به اهواز رفتیم و آماده بازی بودیم، تیم ملی حفاری تمرین نداشته و اگر بازی برگزار میشد میتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم، حاضر نشدن ملی حفاری به ضرر تیم‌ما بوده است چون فصل گذشته به دلیل تفاضل گل صعود نکردیم و این موضوع می‌تواند در این فصل نیز به ما ضربه بزند.

وی در خصوص شرایط پاس گفت : با وجود تمامی مشکلات تمرینات خوبی را سپری کردیم و با قدرت به دنبال صعود به عنوان تیم‌ نخست هستیم، قطعا به حواشی کاری نداریم و تمرکز ما بر روی کار خودمان است، برخی از افراد به‌دنبال صحبت بر علیه تیم ما هستند تا تمرکز ما را از بین ببرند که قطعا چنین اتفاقی رقم نمی‌خورد، پاس با قدرت به دنبال صعود است.

قربانی در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص صحبت های مدیرعامل چوکا تالش دارید، بیان‌کرد : تیم ملی حفاری برابر ما بازی نکرد که کاملا به ضرر ما بوده است، از مدیران چوکا انتظار صحبت فوتبالی نداریم، با این حرف ها به دنبال به حاشیه بردن پاس هستند و می‌خواهند تمرکز ما را از بین ببرند که قطعا چنین اتفاقی رقم نخواهد خورد، هر تیمی به تالش رفته است ضربه خورده، داور بازی ما برابر چوکا به دلیل قضاوت ضعیف شش جلسه محروم شده است، ما اگر بخواهیم صحبت کنیم حرف های زیادی وجود دارد، اما تمرکز خود را بر روی ادامه مسابقات گذاشته ایم.

قربانی در پایان‌ گفت : در بازی بعدی باید به مصاف تیم قدرتمند نفت و گاز گچساران برویم، نفت و گاز و سایر تیم های نفتی دچار حواشی شدند، این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است و می‌تواند ما را اذیت کند با تمام مشکلات موجود به دنبال برتری برابر این تیم هستیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q79ga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری خوشه طلایی مقابل پاس همدان در دیداری دوستانه